Skip to main content

Beste,

ook ik met het bedrijf recommerce via kpn een deal gesloten.

ik heb mijn zgan iPhone 12 naar hen gestuurd waarvoor ik na het invullen van de gegevens 315 euro terug zou krijgen en daarvoor heb ik dus een iPhone 13 gekocht die een paar dagen later al van mijn rekening was afgeschreven.

even later kreeg ik een mail van recommerce dat ze het bedrag van 315 niet goedkeurde maar deden een voorstel van 297 euro.

dit maar goedgekeurd maar helaas kreeg ik nu maar 197 overgemaakt en de 100 euro bonus hoor ik niets meer van. Ik heb de factuur ed allemaal doorgestuurd, gemaild maar ook daarop geen reactie en weet nu niet hoe ik dit nu kan krijgen want heb zwart op wit dat ik er recht op heb alleen is er niemand bereikbaar hiervoor.

kan kpn hierin iets betekenen voor mij gezien de actie van jullie afkomt?

hoor het graag.

mvg Erwin 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dat is natuurlijk echt vervelend en ik help je hier graag verder bij. Wanneer heb je de laatste mail verstuurd Erwin? Er is dus geen contact meer geweest nadat je de 197 euro in ontvangst hebt genomen?


Beste Remco,

 

na nogmaals diverse mails en telefoontjes gepleegd te hebben heb ik 28 april te horen gekregen vanuit commerce dat het bedrag van 100 euro gevalideerd is door kpn en dat het meteen overgemaakt gaat worden.

Helaas tot de dag van vandaag nog steeds niets mogen ontvangen….

wat zou ik nu nog kunnen doen, ikzelf ben ten einde raad en weet niet of het nog goed gaat komen, vertrouwen is ver weg nu.

hoor het heel graag van u.

 

mvg Erwin 


Ik zou dan in eerste instantie nogmaals de laatste mail van Recommerce beantwoorden voor meer duidelijkheid en een update.


Beste Remco,

 

ik doe dit bijna dagelijks maar helaas geen reactie.

hetgeen ik nu gedaan heb is contact leggen met mijn rechtsbijstand en nu blijkt dat kpn zelf geen verantwoordelijkheid hierin neemt maar dit wel zal moeten doen omdat het een aanbieding vanuit kpn is en kpn hier dus ook verantwoordelijk voor is.

ik ga dit daarom ook openbaar maken en kijken hoeveel mensen zich hierbij willen aansluiten en dan ben ik benieuwd wat ermee gedaan gaat worden want zoals ik alle opmerkingen lees kan en mag het niet zo zijn dat er zo met ‘klanten’ omgegaan is en is het niet te respecteren op deze manier 

Het kan niet zo zijn dat kpn een actie doet en vervolgens mensen zo in de kou laten staan, ongelooflijk……

Â