Skip to main content
Beantwoord

Probleem met verzenden van SMS, alleen ontvangen lukt

• January 18, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik kan sms niet versturen. Maar wel ontvangen.

ik wil sms berichten (reclame) stopzetten maar elke keer krijg ik melding dat het versturen mislukt is.

kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Wij blokkeren deze diensten niet maar het klinkt alsof de nummers geen sms berichten accepteren. 
Als het wel gewoon 06-nummers zijn zou je de stappen op onze site kunnen doorlopen Problemen of storing met sms versturen of ontvangen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@YvonnePrinssen, welkom op onze community! Misschien een domme vraag, maar zijn het specifieke nummers waar je niet naartoe kunt sms’en of is dit voor alle/meerdere nummers het geval?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2025

Naar specifiek nummer. Ik wilde sms nieuwsbrief stopzetten van Shoeby shop. Maar dat lukte niet. Dat heb ik ook wel vaker bij andere diensten wanneer ik stop wil zetten. Maar sms sturen naar privé nummers werkt wel goed. Het lijkt erop dat het gaat om zakelijke nummers. Ik heb dat specifiek nummers niet meer.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Wij blokkeren deze diensten niet maar het klinkt alsof de nummers geen sms berichten accepteren. 
Als het wel gewoon 06-nummers zijn zou je de stappen op onze site kunnen doorlopen Problemen of storing met sms versturen of ontvangen