Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb problemen met VoWiFi (WiFi-bellen) op mijn mobiele telefoon. Mijn mobiele abonnement loopt via KPN, maar mijn vaste internetverbinding is van NG-BLU Networks. Het WiFi-netwerk werkt uitstekend, maar WiFi-bellen functioneert niet.

Na wat onderzoek vermoed ik dat het probleem te maken heeft met mijn publieke IP-adres. Het lijkt erop dat mijn huidige IP-adres mogelijk niet is opgenomen in de whitelist van KPN, waardoor VoWiFi niet werkt.

Ik heb al meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, maar helaas kom ik geen stap verder. Daarom probeer ik via deze weg hulp te krijgen.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan laten controleren of wat de volgende stappen zijn? Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,

Nick

Hoi ​@Nick G . Dit herken ik en ik heb een contactpersoon die hier hopelijk mee kan helpen.

Kun je mij via privébericht je vaste IP adres sturen?   Die vind je door op je pc/laptop te gaan naar: https://www.ip-adres.nl/

(zorg dat je NIET verbonden bent met een VPN).

Het resultaat graag via privébericht naar mij sturen.  (en geef me dan hier even een seintje want ik lees mijn DM's normaliter alleen als ik er op geattendeerd wordt)

@Erwin van KPN ik heb je een DM gestuurd.

Ik hoop volgende week een reactie te hebben, ​@Nick G !

Reageer