Skip to main content

Ik ervaar momenteel problemen met het bellen naar vaste nummers in Griekenland. Dit is al dagen zo. Bellen naar mobiele nummers in Griekenland gaat goed. Ik bel met KPN Unlimited. Dit is met meerdere KPN Unlimited nr’s bij mij thuis zo. De telefoon gaat over, maar wij horen de andere kant niet. 
 

Wat is er aan de hand? Het is momenteel erg vervelend daar er gereisd moet worden ivm omstandigheden. Hoor graag van jullie.

Kijk dat zijn goede berichten. Ik werd inderdaad door hem benaderd 🙂 . Ik hoor graag wat de verdere uitkomst is en als ik nog iets kan doen laat het dan weten!


Heeft Vodafone in Griekenland vaste telefonie??? En bellen naar die nummers gaat niet momenteel?


@PeterG idd, Vodafone heeft in Griekenland vaste telefonie en de nummers kunnen via vaste of mobiele telefoon niet bereikt worden. Het gaat wel over maar bij het opnemen hoor je niets meer maar de verbinding ( gezien de rekening achteraf) blijft open.


Oh, dat is knap vervelend.

Ik kan me voorstellen dat in Griekenland naar verhouding meer traditionele vaste lijn bellers zijn. 

Maar dus '’alleen'’ van mobiel NL kpn naar vast Gr. Vodafone werkt niet? Je kunt wel mobiele Vodafone nummers bellen in Griekenland? @Stavros .


@Remco_  Nu staat er weer iets als antwoord… Beetje onduidelijk zo 


@PeterG ik ken geen mensen met mobiele Vodafone in Griekenland. Zoals @Noway Dude  in het begin van dit gesprek schrijft, zijn er meerderen combinaties niet mogelijk. 


@Remco_ @Stavros inmiddels beide lijnen die ik had doorgegeven doen het niet meer. Nu ook de lijn (Cosmote) die het niet meer doet. @Remco_ de lijn die eindigt op 409 doet het nu dus niet meer. Wil je dat doorgeven aan je collega? Alvast bedankt.


@Noway Dude Ik ga het doorgeven bedankt voor het terugkoppelen!


@Remco_ @Stavros Vandaag kunnen bellen naar 2 vaste huisnummers : Vodafone en Cosmote. Als @Stavros dit nu ook kan, zou dat mooi zijn.


@Noway Dude Dat zijn positieve berichten. Ik hoop dat @Stavros ook weer kan bellen. Ik ben ook benieuwd. 


@Noway Dude @Remco_ Na jou bericht ND heb ik met de vaste telefoon in Griekenland gebeld en het is prima gegaan! Ik ben benieuwd wat de storing geweest is.


Ik heb nog even geïnformeerd maar ik heb helaas de exacte reden niet kunnen achterhalen. Er ging iets mis aan de Griekse zijde. Fijn dat het allemaal weer werkt! Ik wens jullie een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets kunnen betekenen :-)  .