Goede avond.
hier precies dezelfde foutmelding na het laatste scherm ingevuld te hebben. Na een paar keer heb ik het webadres in een andere browser gekopieerd. Daar kreeg ik direct het scherm dat alle gegevens ontvangen zijn. Daar bleef het helaas bij. Geen bevestigingsmail ontvangen. Na telefonisch contact met de klantenservice (telefoonnummer stond in de eerste mail) bleek dat ze bij de klantenservice geen informatie hebben over de telefoonswap. Dit wordt kennelijk door een andere partij uitgevoerd. het advies was 4 weken wachten want dat zou ongeveer de termijn zijn.
Inmiddels 4 weken verder maar geen bericht. Gisteren weer eens gebeld maar weer hetzelfde. Een telefoonnummer krijgen van de andere dienst is niet mogelijk. Advies was om het aanvraagformulier nogmaals in te vullen. Alleen als ik de mail van 1 maand geleden open om het formulier weer in te vullen kom ik niet meer op het formulier uit, maar op de HomePage van kpn.
ik begin inmiddels een beetje bang te worden dat het er nooit meer van gaat komen…
heeft iemand nog de link naar het aanvraagformulier? Dan wil ik de procedure opnieuw starten…
Admin edit: bericht samengevoegd met bestaand topic
Wat voor melding krijg je ?
Hoi @mvanderwoerd
Omdat je bij de eerste indiening (via Chrome Browser) een bevestiging te zien krijg, zou je ook eerst nog contact kunnen opnemen met Reconext, die namens KPN de omruilingen voor de iPhone doen.
Vraag daar eerst even of je aanvraag goed is binnen gekomen, en zo ja, wat de status daarvan is.
Telefoonnummer Reconext: 0800 8200008
Hebben ze geen aanvraag van jouw binnen gekregen, dan kan je opnieuw een aanvraag indienen, maar dan is het uiteraard wel handig als de link zou werken.
Als ik de link nu aanklik wordt ik direct naar de homepage van kpn gestuurd.
Als ik de link nu aanklik wordt ik direct naar de homepage van kpn gestuurd.
Ja dan is die vervallen, ik zou even @Michel.uit.Arnhem ze advies opvolgen.
Hoi @mvanderwoerd
Omdat je bij de eerste indiening (via Chrome Browser) een bevestiging te zien krijg, zou je ook eerst nog contact kunnen opnemen met Reconext, die namens KPN de omruilingen voor de iPhone doen.
Vraag daar eerst even of je aanvraag goed is binnen gekomen, en zo ja, wat de status daarvan is.
Telefoonnummer Reconext: 0800 8200008
Hebben ze geen aanvraag van jouw binnen gekregen, dan kan je opnieuw een aanvraag indienen, maar dan is het uiteraard wel handig als de link zou werken.
Bedankt,
Ik heb ze gebeld. Ik krijg de reparatie afdeling aan de lijn. Die geven aan dat ze geen inzage hebben in dit proces (in ieder geval niet totdat het toestel verzonden is). Volgens deze medewerker moet de klantenservice juist wel inzage hebben.
Wel komt het verhaal bekend voor en geven ze aan dat het feit dat de link niet meer werkt waarschijnlijk betekent dat de aanvraag ingediend is. Het komt allemaal niet enorm betrouwbaar op me over.
Ik vind het niet zo erg dat het lang duurt, maar dat je niet een bevestiging ontvangt met iets aan informatie is wel storend.
Heeft de medewerker in kwestie dan wel bevestigd dat er een melding openstaat @mvanderwoerd? Want dat is wel belangrijk om het hele proces door te laten lopen, een openstaande technische melding.
Heeft de medewerker in kwestie dan wel bevestigd dat er een melding openstaat @mvanderwoerd? Want dat is wel belangrijk om het hele proces door te laten lopen, een openstaande technische melding.
Nee, helaas kon die dat niet zien. Ik moet zeggen dat ik er wel mijn twijfels over heb. Maar ik moet deze meneer maar op zijn woord geloven lijkt me.
Hoi @mvanderwoerd vertrouwen is goed maar ik wil dit toch even verifiëren. Zou je jouw profiel verder kunnen aanvullen met jouw 06-nummer maar ook de betreffende IMEI-nummers? Die kan je achterhalen door *#06# in te voeren op jouw telefoon (gewoon door een nummer te draaien).
Let op! Het zijn twee IMEI-nummers.
Hoi @mvanderwoerd vertrouwen is goed maar ik wil dit toch even verifiëren. Zou je jouw profiel verder kunnen aanvullen met jouw 06-nummer maar ook de betreffende IMEI-nummers? Die kan je achterhalen door *#06# in te voeren op jouw telefoon (gewoon door een nummer te draaien).
Let op! Het zijn twee IMEI-nummers.
Hallo Remco,
Fijn dat je dit wilt oppakken. Het gaat om de telefoon van mijn vrouw, dus dan moet ik vanavond even het IMEI nummer van haar toevoegen. Ik zal dat in mijn profiel zetten, ook al is het niet mijn IMEI nummer
Even voor de zekerheid gaat het dan om nummer 1 of 2 in jouw profiel? Post anders nog even de laatste twee nummers van het mobiele nummer in kwestie.
Het gaat om het 2e nummer. Dat eindigt op **.
Top ik ga aan de slag. Zodra ik een reactie heb deel ik die met je!
Hoi @mvanderwoerd! Mijn collega's zien je nog niet op de lijst staan. Zou je nog eens kunnen testen of je met één van de twee IMEI-nummers via https://www.kpn.com/vervangjetelefoon nu wel een omruil kan aanvragen. Nog een tip: kopieer en plak het IMEI-nummer niet, maar typ het IMEI-nummer handmatig in.
Kijk, dit lijkt te werken. Ik heb inmiddels de bevestiging per mail ontvangen. Bedankt!
Fijn om te horen @mvanderwoerd! Laten we hopen dat het dan een beetje snel is afgehandeld! Mochten wij nog wat kunnen doen laat het dan weten!
Vanmorgen lag er een doosje voor de deur. Ik heb het nieuwe toestel dus wel ontvangen. Geen track & trace en geen aangetekend pakket. Geluk dat ik het pakketje gevonden had.
Wel mooi dat het toestel binnen is.
Bedankt, topic kan gesloten worden.
Oh jee, gelukkig is het dan toch goed is gegaan want dat verdient inderdaad geen schoonheidsprijs. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!