Skip to main content
Beantwoord

Problemen DUO sim

• March 20, 2020
  • 2 reacties
  • 334 keer bekeken

Vandaag Duo Sim gekregen en geactiveerd. Bellen naar een ander lukt, met beide toestellen geprobeerd, maar zodra iemand mij terug belt krijgen ze iemand anders aan de telefoon? 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Remco0101, welkom hier. 

Problemen met de DUO Sim Dus. Jij kan niet bellen, maar als mensen jou bellen krijgen ze iemand anders aan de lijn. Daar gaat iets niet helemaal goed. Ik wil graag eens meekijken. Zou je voor mij jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer, simkaartnummers en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Hoi @Remco0101, welkom hier. 

Problemen met de DUO Sim Dus. Jij kan niet bellen, maar als mensen jou bellen krijgen ze iemand anders aan de lijn. Daar gaat iets niet helemaal goed. Ik wil graag eens meekijken. Zou je voor mij jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer, simkaartnummers en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 30, 2020

Ik ga er van uit dat het opgelost is. ik heb geen reactie meer van je ontvangen.