Skip to main content
Antwoord

Problemen instellen e-sim bij overstap naar KPN

• August 19, 2025
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik zit in het buitenland, ben overgestapt van provider, naar KPN. Ik kan daardoor geen SMS ontvangen, kom niet door de tweestaps verificatie, waardoor ik geen e-Sim kan instellen.

de klantenservice werkt niet, ik kom niet verder dan een chatbot, ik kan namelijk ook niet bellen of SMS’en.

ik heb hulp nodig, maar het is ondoenlijk een medewerker aan de chat te krijgen.

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Sander123123 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt een nieuwe eSIM ook heel gemakkelijk aanvragen door middel van een iDEAL betaling van 1 eurocent, dan krijg je de verificatiecode per mail toegestuurd.
Daarna activeer je jouw nieuwe eSIM heel gemakkelijk, en zonder tussenkomst met de klantenservice.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste webpagina: eSIM activeren met iDEAL

Je moet de iDEAL betaling verrichten met het bankrekeningnummer, dat bij KPN bekend is.
Laat weten, of het je hiermee gelukt is.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 19, 2025

Beste ​@Sander123123 via X en Facebook kun je ook contact maken met KPN:

https://www.facebook.com/kpn

en 

https://x.com/kpn

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Sander123123 

Je kunt een nieuwe eSIM ook heel gemakkelijk aanvragen door middel van een iDEAL betaling van 1 eurocent, dan krijg je de verificatiecode per mail toegestuurd.
Daarna activeer je jouw nieuwe eSIM heel gemakkelijk, en zonder tussenkomst met de klantenservice.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste webpagina: eSIM activeren met iDEAL

Je moet de iDEAL betaling verrichten met het bankrekeningnummer, dat bij KPN bekend is.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 19, 2025

Heel veel dank, je bent een HELD! Het is eindelijk gelukt!

Hoi ​@Sander123123 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​​​​​​@Sander123123 

Hartelijk dank voor je super fijne compliment aan mij terug.
Al is het voor mij niets meer, dan de mede klanten zo goed mogelijk helpen bij hun vragen en problemen. 

Maar een compliment krijgen is uiteraard heel fijn!!

Veel bel en internet plezier met je nieuwe KPN abonnement.