Skip to main content

Beste lezer,

Sinds een tijdje hebben wij met verschillende toestellen van ons gezin problemen met internetten. KPN edge verschijnt veel in beeld in plaats van de organieke 4G. Ik lees op het forum dat er meerdere mensen last van hebben. Zelf ben ik ook in contact met KPN echter wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Excuses is het enige wat ik krijg… KPN winkel wijst me door naar klantenservice en klantenservice wijst me door naar KPN winkel 😉.

 

Zijn er mensen met dezelfde problemen die wel een oplossing hebben gekregen die werkt? 

 

Alvast bedankt.

 

MVE

 

Je bent inderdaad niet de enige. Verschillende forum gebruikers, inclusief ikzelf, hebben van alles al geprobeerd. Resetten, nieuwe SIM-kaart, switchen naar eSIM, etc. Niks helpt helaas.

Het enige wat helpt is om je SIM-kaart in een ander mobieltje te gebruiken, bijvoorbeeld een Android (al heb ik hier ook gelezen dat de Samsung S23, S24 en de A55 ook voor problemen zouden kunnen zorgen) of ander type iPhone (iPhone 13+ of een iPhone ouder dan de iPhone 11). 
 

Ik heb zelf een paar dagen gewerkt met een Oppo Reno Z2 en die werkt nog wel met het KPN netwerk. 


In aanvulling op het bericht van Matthew83, nog het volgende @Dubbelmve: belangrijk is om een ticket aan te laten. Dit kan tijdens de openingstijden van de klantenservice op 0800-0402. Dit in verband met een (eventuele) compensatie van de abonnementskosten.


Hallo @Dubbelmve, welkom! Hierboven is alles al gezegd, maar ik wilde zelf ook nog even benadrukken dat een ticket aan laten maken inderdaad belangrijk is. Niet alleen voor eventuele compensatie, maar ook zodat wij je dan per sms op de hoogte kunnen houden.  Mijn advies is om, mocht je dat nog niet gedaan hebben, toch nog eens opnieuw te bellen met de collega's via 0800-0402! Mijn excuses dat je zo van het kastje naar de muur wordt gestuurd!


Reageer