Skip to main content

Heb sinds kort alles van KPN. Onlangs tv stopgezet, kijk nu via NLZIET. Was een drama die tv kastjes.

Zijn er meer mensen met problemen met 4G in het gebied Westerwolde? Op verschillende plekken geen bereik. Telefoongesprekken vallen weg, als je onderweg bent. Heb voor nood een ODIDO simkaart aangeschaft. Zat onlangs in een restaurant in Stadskanaal met collega's. Iedereen had bereik, behalve die met KPN. Heb nog een speedtest gedaan.

Toevallig kom ik zelf uit die omgeving. En ik herken deze problemen dus helemaal niet. Wat voor toestel heb je? 

Probeer anders eerst dit eens:

• Zet je toestel uit en weer aan, of haal de batterij eruit.
  • Check in MijnKPN of je al je MB's hebt opgebruikt. Zijn je MB's op? Dan wordt de snelheid van 't internet verlaagd.
  • Kijk of 'bellen over 4G' of 'bellen over wifi' aan staat op je toestel.
  • Zorg dat je altijd de laatste software update hebt.

Werkt dit niet? Volg dan het stappenplan hier: Storing mobiel internet op je telefoon? Handige tips. Vergeet daarbij niet om de dekkingskaart ook te controleren. Hiermee zie je namelijk hoe de dekking op jouw adres is.

Is dit verder allemaal goed en blijf je problemen houden? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen om een ticket voor de technische dienst aan te laten maken. Zij kunnen dan het netwerk controleren. Maak eenvoudig online een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Het is een Samsung S23, die alle updates heeft. Helaas is de dekking matig, ben niet de enige die hier over klaagt. Heb regelmatig mijn telefoon nodig als hotspot voor mijn werk. Op veel plekken slecht. Met andere provider geen probleem. 

Volg dan het stappenplan hier: Storing mobiel internet op je telefoon? Handige tips. Is dit verder allemaal goed en blijf je problemen houden? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen om een ticket voor de technische dienst aan te laten maken. Zij kunnen dan het netwerk controleren. Maak eenvoudig online een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer