Skip to main content
Vraag

Problemen met 5G op Samsung S23 FE

• 28 november 2024
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik moet regelmatig mijn telefoon samsung s23fe opnieuw starten om

5g bereik te hebben,  anders geen bereik

Via de wifi te kunnen printen( noodzakelijk voor mijn werk)

De telefoon nu enkele maanden in het bezit en gaat steeds vaker deze kuren tonen.  Niet handig om geen bereik te hebben, ik heb dan soms wel nog E maar tegenwoordig helemaal niks.

Ik heb een e simkaart

7 reacties

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 november 2024

Hier hetzelfde probleem. Klantenservice kan niks doen. Al 3x mobiel internet handmatig ingesteld maar blijft niet oke. Erg vervelend.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23373 reacties
  • 3 december 2024

HI ​@L.vGurchom, welkom bij ons. 

Als ik het goed begrijp heb je problemen met 5G, heb je ook geprobeerd om je toestel op 4G te zetten om te kijken of je dan wel verbinding hebt? Lees ik verder ook dat WiFi  ook niet goed werkt als je iets probeert uit te printen? 

Mocht dit zo blijven, en dan vooral het probleem met bereik, dan is mijn advies om contact met ons op te nemen. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt en indien nodig onze technische dienst aansturen. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 januari 2025

Ik heb hier dus ook problemen mee ik heb al een nieuwe sim besteld en moet nu proberen een terug bel verzoek aan te maken wat dus ook al nier lukt.

Ik heb thuis in de woonkamer 5g en in de rest van het huis E, als ik ergens op bezoek ben E... mag toch hopen dat t niet aan de telefoon ligt 

Heeft u toevallig al een oplossing gevonden? ​@L.vGurchom 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 januari 2025

Ben al in de winkel geweest. Simkaart heeft problemen iets verbeterd. Even een nummer bellen verhelpt t probleem met e naar 5g .

en dat zou software technisch iets betekenen en voor reparati, ben ik 2 weken mijn telefoon kwijt... 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23373 reacties
  • 22 januari 2025
Laura92 schreef:

Ik heb hier dus ook problemen mee ik heb al een nieuwe sim besteld en moet nu proberen een terug bel verzoek aan te maken wat dus ook al nier lukt.

Ik heb thuis in de woonkamer 5g en in de rest van het huis E, als ik ergens op bezoek ben E... mag toch hopen dat t niet aan de telefoon ligt 

Heeft u toevallig al een oplossing gevonden? ​@L.vGurchom 

Hi Laura, het belangrijkste in deze is om een melding te maken bij ons en de technische dienst om te kijken waar dit aan ligt als dit nog niet is gedaan. Mocht een terugbelafspraak niet lukken, dan kun je zelf ook met ons bellen via het nummer 0800 0402. Een andere optie is om via Facebook contact op te nemen om zo een melding aan te laten maken. Dit kan via de volgende link: https://m.me/kpn

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Dit probleem heb ik dus ook, en volgens mij is het erger geworden toen Simyo ook op 5G ging werken. Vreemd is dat mensen om mij heen op datzelfde moment er geen last van hebben.

Ligt het dus aan het netwerk, of aan de Samsung 23 Fe? En hoe kom ik daarachter?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23373 reacties
  • 24 februari 2025
Alf11 schreef:

Dit probleem heb ik dus ook, en volgens mij is het erger geworden toen Simyo ook op 5G ging werken. Vreemd is dat mensen om mij heen op datzelfde moment er geen last van hebben.

Ligt het dus aan het netwerk, of aan de Samsung 23 Fe? En hoe kom ik daarachter?

Hi ​@Alf11, ik zie dat ik jouw reactie hier over het hoofd heb gezien. Mijn excuses hiervoor. Om erachter te komen of dit aan het netwerk of toestel ligt is het belangrijk om contact op te nemen met je provider. Ben jij klant bij KPN? Of zoals aangegeven bij Simyo? In dat geval adviseer ik je om contact op te nemen met Simyo, ik heb namelijk geen toegang tot je gegevens als je geen klant bent bij KPN. 

Reageer