Skip to main content
Beantwoord

Problemen met activatie buitenland bundel, toch belkosten en dubbele bundel

• January 9, 2025
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hi KPN team,

Ik ben op dit moment in Thailand. Wegens een medische situatie moest ik gisteren (8-1) naar Nederland bellen.Hier wilde ik een buitenland bundel voor aanschaffen. Dit is alleen niet goed gegaan waardoor ik onterechte kosten heb gemaakt. 

Details: 

Ik heb de bundel via de KPN app aangeschaft. Ik zou nog een bevestiging per SMS krijgen zag ik in een melding. Deze kwam helaas niet. Ik ging er vanuit dat het niet goed gegaan was en zag de bundel ook niet in de lijst staan. Daarom heb ik nog een keer op bestellen gedrukt. Er kwam er uiteindelijk 1 te staan. Vervolgens heb ik getest of de bundel werkt door zelf een SMS te sturen naar een Thais nummer, dit werkte. Ook heb ik alle instructies gevolgd (o.a. roaming aan) Vervolgens ben ik gaan bellen naar Nederland. Na afloop zag ik in de KPN app dat ik €30,08 aan belkosten had gemaakt en in plaats van 1  bundel 2 bundels heb. Hier begreep ik helemaal niets van. Ik heb ook nooit meer een SMS gekregen met de bevestiging. Later op de dag moest ik nog een keer bellen, toen leek het wel goed te gaan. Het is dus een raadsel waarom het de eerste keer niet goed ging. 

Verzoek: 

Ik wil dat mijn onterechte belkosten (€30,08) worden weggestreept (omdat de bundel toen al had moeten werken) en dat 1 van de 2 buiteland bundels wordt geannuleerd.

Bedankt!

Groeten,

Bastiaan  

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@BD23 . Welkom bij de KPN Community.

Bedankt voor je bericht en de uitgebreide uitleg. Wat vervelend dat dit is gebeurd, zeker als je al in een lastige situatie zit. Helaas kunnen we via de KPN Community geen individuele cases oppakken of direct crediteringen regelen.

Ik raad je aan om, zodra je weer terug bent in Nederland, een terugbelafspraak te maken met een medewerker van KPN. Samen kunnen jullie dan precies nagaan wat er is misgegaan en of de onterechte kosten gecrediteerd kunnen worden. Zorg ervoor dat je de details die je hierboven hebt vermeld bij de hand hebt, zodat het proces sneller verloopt.

Een terugbel afspraak maken kan via deze link:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Hopelijk wordt alles snel en naar tevredenheid opgelost! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten.

Sterkte daar en een goede reis terug!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Hoi ​@BD23 . Welkom bij de KPN Community.

Bedankt voor je bericht en de uitgebreide uitleg. Wat vervelend dat dit is gebeurd, zeker als je al in een lastige situatie zit. Helaas kunnen we via de KPN Community geen individuele cases oppakken of direct crediteringen regelen.

Ik raad je aan om, zodra je weer terug bent in Nederland, een terugbelafspraak te maken met een medewerker van KPN. Samen kunnen jullie dan precies nagaan wat er is misgegaan en of de onterechte kosten gecrediteerd kunnen worden. Zorg ervoor dat je de details die je hierboven hebt vermeld bij de hand hebt, zodat het proces sneller verloopt.

Een terugbel afspraak maken kan via deze link:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Hopelijk wordt alles snel en naar tevredenheid opgelost! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons gerust weten.

Sterkte daar en een goede reis terug!