Skip to main content

Ik heb een hele oude simcard van een heel oud toestel (geen smartphone). Vandaag heb ik een smartphone toegestuurd gekregen, waar geen bijpassende simcard bij zat. De oude kan ik niet overplaatsen, want die is veel te groot voor de ruimte. Ook heb ik aangegeven dat ik nummerbehoud wil en dat vandaag ook ingevoerd. Ik kan nu nog niet bellen met mijn smartphone, maar nog wel met mijn oude mobieltje. Wat is er misgegaan en wat moet ik nu doen?

Hallo @2011 , dan moet het zeker wel een hele oude simkaart zijn. Tegenwoordig zijn het zgn. 3-in-1 simkaarten, waar je de kleinere formaten uit kunt klikken.

Je zou morgen even bij een KPN winkel langs kunnen gaan voor een nieuwe simkaart. Als het goed is ga je dan bellend de winkel uit. Anders kan het ook online: Simkaart vervangen


Hi @2011, welkom op het forum!

Ik zie dat @RBxx je al op weg heeft geholpen, het is je vast al gelukt om op 1 van de benoemde manieren een nieuwe simkaart te bemachtigen? :slight_smile: 


Ik heb niets meer van je gehoord en ga er van uit dat dit inhoudt dat het gelukt is :slight_smile: Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik ze natuurlijk graag!


Ik heb niets meer van je gehoord en ga er van uit dat dit inhoudt dat het gelukt is :slight_smile: Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik ze natuurlijk graag!