Skip to main content

Als ik dit lees allemaal over delen van mb dan wil je dit toch helemaal niet meer waarom zo moeilijk ik wil ook graag delen maar bij het lezen van deze onzin ben ik er wel klaar mee.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

Eigenlijk is het helemaal moet moeilijk, KPN legt het op hun site alleen niet zo heel duidelijk uit vond ik. 

Je mag gewoon elke maand 25GB delen, maakt niet uit waar je zit. 

Of je ze nou wilt delen vanuit binnen of buitenland, of de ontvanger ze nou wil opmaken in binnen of buitenland, maakt allemaal niks uit.


We verplichten je niet tot het delen van MB's, @Bladmoes:wink: Maar als er nog specifieke onduidelijkheden zijn naar aanleiding van dit topic, dan geef ik je daar graag uitleg over. Kun je laten weten waar je precies tegenaan loopt? 


Ja” graag, maar dan wel graag in een paar zinnen en dan graag stap voor stap,ik kijk Tv,internet,twee mobiele telefoons maar ik krijg niets voor elkaar heb nu wel extra GB en vijf euro korting om dit voorelkaar te krijgen was ook niet gemakkelijk 


Hallo @Bladmoes. Kun je aangeven wat er voor jou nog niet duidelijk is met betrekking tot het delen van MB's? Het wordt op onze website ook kort uitgelegd in 3 stappen. Waar loop je vast en wat lukt er precies niet? Dat is mij op dit moment niet duidelijk namelijk.


Dag @Bladmoes. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat het inmiddels is gelukt om MB's te delen. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 


Nee lukt nog steeds niet, maar ben er wel klaar mee😃


Nee lukt nog steeds niet, maar ben er wel klaar mee😃


Prima, @Bladmoes. Op deze manier wordt het voor mij namelijk ook lastig om je te helpen. Als je wel nog aan de slag wilt, dan lees ik het graag.