Skip to main content

Goedemorgen, ik heb last van hetzelfde probleem. Normale manier van uitschakelen had geen effect. Via ##002# lukte het wel (afgelopen maandag) en sinds vanochtend is de doorschakeling opeens weer ingeschakeld. 
 

ik gebruik een Iphone 13

 

zijn er meer mensen die hier last van hebben?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Goedemorgen @Moens88 en welkom hier op ons forum :)

Bedoel je dan dat de doorschakeling nu weer actief is en dat het je niet lukt om deze er af te krijgen? Sowieso kan ik je alvast aanraden om deze pagina eens te bekijken (misschien dat je dat al hebt gedaan, dan heb ik niks gezegd!)

Maar begrijp ik nu goed dat de doorschakeling automatisch weer is ingeschakeld? 


Inmiddels is het via de helpdesk van onze business partner weer opgelost, die zijn er mee bezig geweest samen met KPN. wat het uiteindelijke probleem was weet ik niet, maar het werkt weer alleen ga ik het doorschakelen niet meer gebruiken. 


Inmiddels is het via de helpdesk van onze business partner weer opgelost, die zijn er mee bezig geweest samen met KPN. wat het uiteindelijke probleem was weet ik niet, maar het werkt weer alleen ga ik het doorschakelen niet meer gebruiken. 

Positief om te lezen dat het inmiddels is opgelost via de helpdesk van jullie business partner @Moens88 en fijn dat je dit hier ook nog even hebt laten weten :)

De oorzaak is voor mij ook gissen, zeker omdat we de afgelopen dagen geen soortgelijke meldingen zijn tegengekomen!