Skip to main content
Beantwoord

Problemen met doorschakelen naar een ander telefoonnummer

• April 19, 2023
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Sinds (ik denk) een week heb ik problemen met de doorschakeling naar een extern telefoonnummer vanaf mijn gsm. Ik heb twee toestellen, één met privé nummer, één zakelijk vanuit mijn werkgever en in beide gevallen doet zich hetzelfde probleem voor.

Op het moment dat ik doorschakel, lijkt alles prima te werken. Echter na een tijdje (een dag misschien?) werkt de doorschakeling niet meer. Maar soms ook wel. Heel bijzonder!

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @JeroentjeD! Excuus voor de late reactie. Als je hier nog steeds last van hebt wil ik het toch graag voor je doorzetten. Wil je daarom je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Dutchie61
Slimmerik
  • April 19, 2023

Eergisteren (misschien eerder, maar toen merkte ik het pas) had ik dat ook. Alles ging gelijk naar de voicemail ipv mijn vaste lijn. Simyo abo, KPN netwerk.  Nu werkt het weer.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • April 23, 2023

Hi @JeroentjeD! Hoe vaak komt dit voor? Hoe vaak heb je de voicemail opnieuw ingesteld?

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 23, 2023

Hoi Bram,
Lees aub even mijn oorspronkelijke bericht

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 4, 2023

Hi @JeroentjeD! Excuus voor de late reactie. Als je hier nog steeds last van hebt wil ik het toch graag voor je doorzetten. Wil je daarom je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2023

Het probleem lijkt te zijn verdwenen.