Skip to main content

Sinds het begin heb ik steeds problemen met mijn incasso.

Ik krijg voortdurend mailtjes over facturen die niet betaald zouden zijn.

Hoewel mijn nummer volgens mij klopt en de bank ABN-AMRO ook en er voldoende saldo op mijn rekening staat.

Graag toezien of alles betaald is en in orde maken.

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

Hallo @Louis Brouns , je kunt ook in MijnKPN kijken naar de status van je facturen.

 


Is het probleem nu opgelost??


Is het probleem nu opgelost??

Hallo @Louis Brouns , stel je die vraag nu aan jezelf? Wie moet hier wat oplossen?

Voor alle betalingen en (automatische) incasso's ben je zelf verantwoordelijk.

 


Hallo @Louis Brouns, welkom bij ons op het forum. Je hebt een probleem met de incasso begrijp ik. In de MijnKPN app kan je zoals Jan zegt inderdaad de status van de facturen inzien, staan die daar wel of niet op betaald? Ik heb nog geen gegevens van je, dus wat er precies aan de hand is is voor mij ook nog niet te zeggen. Kijk voor de zekerheid ook even op deze pagina, of de mailtjes die je krijgt over facturen wel echt van ons komen: Hoe herken ik valse e-mails.

Als het daarna echt een mailtje van ons blijkt te zijn kan je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum, laatste 3 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer toevoegen aan je forumprofiel, dan kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.


Hoi @Louis Brouns, ik heb nog geen reactie van je gezien en op jouw profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Als ik nog met je kan meekijken naar de incasso weet je me te vinden.