Ik heb de Google pixel 9 pro aangeschaft met de pre-order actie waarbij ik op mijn oude toestel €200 extra inruil krijg. Na veel chaos over de initiële levering van de Google pixel heb ik een telefoon met restwaarde opgestuurd naar Recommerce.
Mijn pakket is kwijtgeraakt in de Post en na contact met Post NL is duidelijk geworden dat dit nu de verantwoordelijkheid is van Recommerce. Allerlei mails en formulieren verder om een procedure te starten en ik ben niks wijzer. Nu een maand verder en er is nog niks bekend. Erger nog ik krijg vandaag weer opnieuw de eerste mail dat mijn telefoon kwijt is en of ik de formulieren in kan vullen onder een nieuwe aanvraagcode.
KPN maakt zich er makkelijk vanaf door alles bij Recommerce te leggen, maar ik ben mijn vorige telefoon kwijt en heb 2 maanden na inruil nog geen restwaarde en extra €200 inruilwaarde ontvangen.
De klantenservice van KPN kan mij niet helpen want dit ligt niet bij hun en de klant zit er lekker mee.
Van service is er tot nu geen sprake slechts irritatie frustratie en onduidelijkheid. Nu probeer ik mijn situatie maar via dit forum kenbaar te maken met de hoop dat KPN eindelijk iets voor mij gaat betekenen en anderen te waarschuwen voor de zeer slechte service en geen zaken te doen als recommerce een van de betrokken partijen is.
Nu hopen dat dit bericht terecht komt bij iemand van KPN die er ook wat mee gaat doen.
Hoi
Het lijkt niet echt op te schieten met jouw claim bij Recommerce. Ik snap dat je na twee maanden wel eens wat schot in de zaak verwacht en niet dat je dan doodleuk weer formulieren krijgt om het hele proces opnieuw op te starten.
Hoe vervelend ook, het klopt echter wel wat mijn collega's van de klantenservice aangeven en dat het onderzoek opgestart dient te worden door Recommerce. We hebben, zoals begrijpelijk is, geen inzage in de klant- en informatiesystemen van Recommerce en daarom wil ik je in dit geval toch verwijzen naar het contactformulier op hun website. Als je daar aangeeft dat je de formulieren al eens hebt ingevuld, dan kunnen ze je vast verder helpen.
Update:
Na heel veel moeite en gedoe (3 maanden mailverkeer) toch mijn vergoeding ontvangen van recommerce.
Niet te danken aan KPN die alles op de klant en een derde partij afschuiven. Zolang KPN werkt met recommerce of andere partijen waar geen simpele directe inruil mogelijk is, zal ik hier zeker geen zaken meer doen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.