Skip to main content

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer bellen en internetten met mijn iPhone 11.

Contact gehad met Apple die diverse checks hebben uitgevoerd. Zij verwezen me naar KPN.

KPN heeft ook checks uitgevoerd en niets kunnen vinden. Vervolgens werd ik verwezen naar een KPN winkel in Hoofddorp. Zij konden niets anders doen dan een ticket aanmaken. Oplossing of terugkoppeling zou weken gaan duren.

Ik wil nu in eerste instantie weten of het ticket in het systeem zit.

Verder wil ik weten hoe en wanneer KPN mij gaat compenseren voor het in gebreke blijven van de dienstverlening.

Goedemiddag ​@MacJan , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Allereerst; enorm balen dat je sinds enkele dagen niet meer kunt bellen & internetten met je iPhone 11 😞 Als er een ticket is aangemaakt, dan is de juiste weg gevolgd want dit betekent dat onze Technische Dienst dit verder oppakt en gaat onderzoeken. En nog even voor onze beeldvorming; kun je helemaal niet meer bellen & internetten? Of werkt dit soms nog wel en soms/vaker niet? Ik kijk natuurlijk graag voor je na of er daadwerkelijk een ticket is aangemaakt; zou jij daarom je profiel voor ons in willen vullen en kun je (hier) een seintje geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kunnen wij meteen voor je kijken of er een ticket is aangemaakt. Hoor graag weer van je!

Niet meer bellen en niet meer internetten.

Profiel is ingevuld. 

Reageer