Skip to main content

In mei overgegaan naar SIMYO nadat ik performance problemen kreeg met kpn op mijn Iphone 11. helaas heb ik zelf niet omgekeken naar het feit dat simyo ook op het kpn netwerk draait. 

na weken frustratie en verschillende ‘’oplossingen’’ die aangedragen werden zoals het volledig resetten van mijn toestel blijven helaas de problemen bestaan. ik kan geen fatsoenlijke telefoon gesprekken meer voeren, internetten is ook dramatisch, Wanneer word hier een oplossing voor geboden? en zal KPN de zelfde oplossingen bieden aan de klanten van simyo gezien het feit dat het simpel weg het zelfde netwerk is? maanden aankijken is uiteraard geen oplossing, en de problemen vormen inmiddels wel een flink probleem in bereikbaarheid.

Nu je bij Simyo zit, zal ik daar ook even mee bellen en vragen of ze daar een ticket voor je kunnen aanmaken.

Helaas zitten we allemaal al iets van twee maanden in deze rotzooi. Mensen die op de grote lijst staan krijgen nu wel een oplossing aangeboden, maar de lijst is zo groot dat het toch even duurt voordat ze jou gaan bellen. Ik denk niet dat KPN nog iets voor je gaat doen, maar dochteronderneming Simyo moet het nu voor je oplossen. Ik weet dat ze daar ook een lijst hanteren, dus zorg er echt voor dat je daar op staat.


Ja klopt, heb ik ook gedaan hoor. Maar voor de volledigheid ook hier gemeld.


Welkom op de community @mhess. Goed dat je het al bij Simyo hebt gebeld, wij hebben geen toegang tot gegevens van Simyo. Simyo is een onderdeel van hetzelfde moederbedrijf KPN, maar de klantenservice is apart. Simyo is jouw aanspreekpunt, zij hebben een eigen ingang bij de technische dienst.


Reageer