Skip to main content

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

 

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

 

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Wat fijn te lezen dat ook ik niet de enige ben met het probleem van een iphone 11 en het niet kunnen bellen of internetten op 4G! Helaas zelf nog niks vernomen van kpn, maar een mail of een update op de site over de bekendheid van dit probleem zou fijn zijn. Hopelijk komt er snel een oplossing!


@Peterhovenier en @Macbonez. Ook dit zijn natuurlijk vervelende omstandigheden.

Mijn advies is toch om via de telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt.  

Zo krijgen mijn collega van de technische dienst deze problemen sneller in kaart en zal je via hen op de hoogte worden gehouden.

 

Om vervolgens weer 2 weken te moeten wachten…. Je collega’s van de TD zouden nu toch wel eens moeten weten hoe en en wat? Of is dit een gevalletje tijdrekken? Ik heb een vermoeden…. 


Ik heb net het gesprek gehad met tv programma. Morgenavond met met een andere. De vraag vanuit het gesprek met een tv programma is of mensen zoveel mogelijk klachten en info willen posten op dit forum. Vrijdag gaan ze KPN bellen om een reactie. Ze gebruiken screenshots van de klachten die op het forum staan. Er is een advocaat die zich heeft gevoegd in het gesprek/klacht en zal opkomen voor de belangen van gedupeerden. Ik kan verder geen info geven om KPN niet wijzer te maken dan nodig :)
 

 


@Peterhovenier en @Macbonez. Ook dit zijn natuurlijk vervelende omstandigheden.

Mijn advies is toch om via de telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt.  

Zo krijgen mijn collega van de technische dienst deze problemen sneller in kaart en zal je via hen op de hoogte worden gehouden.

 

Totaal zinloos!!! Je wordt niet geholpen! Ik heb alle gesprekken opgenomen en zal deze gebruiken bij een uitzending van een TV programma. Mijn advies, neem de gesprekken op. Dat is je goedrecht mits je het zegt bij begin gesprek. Het is immers voor trainingsdoeleinden en wordt uitgeschreven naar tekst ;)


@Peterhovenier en @Macbonez. Ook dit zijn natuurlijk vervelende omstandigheden.

Mijn advies is toch om via de telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt.  

Zo krijgen mijn collega van de technische dienst deze problemen sneller in kaart en zal je via hen op de hoogte worden gehouden.

 

Om vervolgens weer 2 weken te moeten wachten…. Je collega’s van de TD zouden nu toch wel eens moeten weten hoe en en wat? Of is dit een gevalletje tijdrekken? Ik heb een vermoeden…. 

Ik kan je verzekeren dat dit wel de volle aandacht heeft van mijn collega's van de Technische Dienst en zodra er meer duidelijk is zullen ze dat uiteraard delen. Verder wil ik je wel verzoeken om je reacties in dit topic waar mogelijk in één bericht te doen met het oog op de overzichtelijkheid.


@Peterhovenier en @Macbonez. Ook dit zijn natuurlijk vervelende omstandigheden.

Mijn advies is toch om via de telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, geef dan zo veel mogelijk informatie over wat je ervaart, hoe lang al, waar precies en wat je wel en niet al geprobeerd hebt.  

Zo krijgen mijn collega van de technische dienst deze problemen sneller in kaart en zal je via hen op de hoogte worden gehouden.

 

Om vervolgens weer 2 weken te moeten wachten…. Je collega’s van de TD zouden nu toch wel eens moeten weten hoe en en wat? Of is dit een gevalletje tijdrekken? Ik heb een vermoeden…. 

Ik kan je verzekeren dat dit wel de volle aandacht heeft van mijn collega's van de Technische Dienst en zodra er meer duidelijk is zullen ze dat uiteraard delen. Verder wil ik je wel verzoeken om je reacties in dit topic waar mogelijk in één bericht te doen met het oog op de overzichtelijkheid.

Remcootje…. Wat heb ik aan het feit dat het “jullie volle aandacht heeft”? Jullie moeten in actie komen vriend! Dit speelt al weken/maanden….. fix deze **** zooi! 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels


@Kajan Ik begrijp je frustratie en ik snap dat je tot op heden niet alle antwoorden hebt gekregen die wil hebben. Ik wil je wijzen op onze huisregels en je verzoeken om niet constant achter elkaar door te posten in dit topic. Ik heb voor nu enkele niet inhoudelijke posts verwijderd. 

Ik begrijp volkomen dat wachten op duidelijkheid niet leuk is, zeker als een mobiele verbinding belangrijk voor je is. Maar nogmaals onze Technische Dienst heeft dit in onderzoek en ik heb dit moment ook geen aanvullende informatie beschikbaar.


@Kajan Ik begrijp je frustratie en ik snap dat je tot op heden niet alle antwoorden hebt gekregen die wil hebben. Ik wil je wijzen op onze huisregels en je verzoeken om niet constant achter elkaar door te posten in dit topic. Ik heb voor nu enkele niet inhoudelijke posts verwijderd. 

Ik begrijp volkomen dat wachten op duidelijkheid niet leuk is, zeker als een mobiele verbinding belangrijk voor je is. Maar nogmaals onze Technische Dienst heeft dit in onderzoek en ik heb dit moment ook geen aanvullende informatie beschikbaar.

Oke Remco. Ik wacht weer braaf af. 

Jij kan er niets aan doen trouwens hoor… dus niets persoonlijks :)


Sinds twee weken problemen met bellen onderweg. Ik hoor degene aan de lijn wel, andersom niet. Vaak komt de verbinding überhaupt niet eens tot stand. Ik heb een iPhone SE 2020.


Hier ook iPhone 11 4G problemen alle kpn pagina’s laat die wel en snel

maar zo gauw je andere apps of pagina’s wilt openen die niet kpn gerelateerd zijn gebeurt er niets of naar een aantal minuten wel

vanmiddag helpdesk aan de lijn gehad en die gaf aan dat er een aantal gebruikers zijn die dit probleem hebben maar ze niet de vinger er op kunnen leggen waar het probleem vandaan komt

hoop dat dit gauw is opgelost 


Hier ook een iPhone 11. Sinds 2 weken heb ik dat anderen mij niet meer verstaan tijdens een telefoongesprek. Ik hoor ze wel. Dit gebeurt vrijwel direct aan het begin van het telefoongesprek.
Als ik die persoon daarna opnieuw spreek dan geven ze aan dat het volledig stil was.

Ik heb de voorgestelde adviezen al allemaal opgevolgd.

 

 


Goedenavond @Merel96, @Dendenmenm  en @TrudyM. Jammer dat dit dan ook voor jullie speelt en dat de geboden adviezen niet werken.

Ook voor jullie is mijn advies om dan morgen te bellen met de klantenservice (0800-0402) en om dan een melding aan te laten maken voor onze Technische Dienst. Zo kunnen mijn collega's dan met jullie informatie verder opzoek naar de grondoorzaak. En worden jullie verder op de hoogte gehouden.

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is.


oals ik zelf heb gemeld en zie zijn er onwijs veel problemen bij jullie. 2x wordt er door een juffrouw van de klantenservice gezegd dat jullie ineens iPhone 11 en 12 niet meer ondersteunen. 
 

ik ben nu niet meer bereikbaar sinds lange tijd. Sowieso geen 4G meer. Bellen ging soms nog maar was onverstaanbaar en soms liep de teller van het gesprek gewoon wel door. (Opgehangen na 3 minuten. Gesprekstijd was 39 minuten).

 

ik kan niet:

  • betalen via mijn bank
  • parkeren met de auto
  • mijn net opgestarte bedrijf runnen. 
    ik heb derving en daar houd ik jullie voor verantwoordelijk! 
  • ik kan mijn geluidssysteem niet gebruiken
  • ik kan geen gebruik maken van streamingsdiensten die via de telefoon werken
  • mail onderweg lezen/ontvangen/verzenden
  • navigatie gebruiken

zo kan ik nog 100 dingen noemen! Ik verlies ook geld omdat ik niet kan handelen in mijn aandelen en crypto. 

 

 

ik betaal bijna €45 euro per maand voor alleen mijn telefoon. Nogmaals…. IK BEN NIET BEREIKBAAR EN HEB GEEN INTERNET!!!!!!

 
Hoe gaan jullie dit compenseren?? Deze week wil ik antwoord. En een goed antwoord!! Niet weer dat gejank van zo’n student van klantenservice met de vraag of ik de telefoon al aan en uit heb gezet. 
 

als ik deze week geen oplossing krijg, ga ik maandag naar een winkel van jullie. 


Goedemorgen,

 

Bij mijn iphone 11 is het zelfde probleem alleen uit het telefoontje naar KPN van vannacht werd mij duidelijk dat ze het probleem erkennen. De klantenservicemedewerker zei tegen mij dat ze eraan werkten om de problemen op te lossen en dat ik de datum moest onthouden sinds wanneer ik deze problemen al ondervindt voor eventuele vergoedingen. Over in wat voor een termijn het opgelost word kon hij mij alleen geen antwoord geven.


Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem. SIM kaart vervangen, telefoon laten opsturen door de KPN winkel, maar die wordt na een week gewoon weer teruggestuurd met de mededeling “geen storing in toestel gevonden”. Ondertussen alwel een nieuwe telefoon moeten kopen, daar ik bereikbaar moet blijven voor mijn werk. Dit wordt een geval automatische afschrijving laten blokkeren en de bal bij KPN neerleggen want ze laten je gewoon in de steek.


 


Sinds een paar weken heeft mijn zoon (12jaar) ook geen 4g meer! Heel vervelend aangezien hij een uur moet reizen met de bus. Nu op de app gekregen en krijg deze melding. Dus dit is zeker bekend bij KPN. Hopelijk zeer snel een oplossing. Want een nieuwe telefoon kopen als deze nog geen jaar oud is, gaan we niet doen


@l.sterkendries. @RoRo1969 en @Kokkie-de Jammer dat jullie problemen hebben met het bereik. Je kunt de volgende stappen proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding.


@l.sterkendries@RoRo1969 en @Kokkie-de Jammer dat jullie problemen hebben met het bereik. Je kunt de volgende stappen proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding.

Ik ben beloofd dat ik voor vrijdag gebeld word. Keep you posted! :) 


Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

 

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

 

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Klacht bij ombudsman!!! En je kan je betaalde rekening terugvorderen. Doen hoor….. 


Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

 

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

 

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Klacht bij ombudsman!!! En je kan je betaalde rekening terugvorderen. Doen hoor….. 

Hoe lang ben jij al bezig met kpn en dit probleem?  Hopelijk wordt het snel opgelost!


@Kajan, het is zeker niet nodig om allerlei berichten met dezelfde strekking in korte tijd te herhalen en dus meerdere malen achter elkaar te posten. Ik heb dan ook enkele onnodige herhaalposten verwijderd. 


Ook ik heb veel problemen met de iphone 11 en het wegvallen van 4g.

Alle genoemde “oplossingen” maken geen verschil..

Duurt nu al een aantal weken, en is erg vervelend aan het worden…

Ik hoop dat er toch snel een oplossing komt!


Ik heb dezelfde klachten met een Youfone abonnement. Dit werkt ook via het netwerk van KPN. Ik versta de beller wel maar zij horen mij niet. Ook zeer slecht internet via 4G. Ik heb ondertussen een nieuwe telefoon moeten kopen omdat dit echt niet ging. Ook heb ik via youfone een onderzoek laten starten. Alle gegevens doorgegeven. Ik verwacht wel dat KPN de kosten van mijn nieuwe telefoon gaat vergoeden. 
 


Heb je ons ook al gebeld @MartijnS? Daarbij kan een melding aan gemaakt worden voor de technische dienst zodat jouw situatie meegenomen wordt in het onderzoek. Zij zullen je dan ook op de hoogte houden

Wij kunnen geen abonnementen van andere providers inzien @DebbyH, daardoor kunnen wij niets voor je betekenen. Jouw eigen provider Youfone is jouw aanspreekpunt hierin.


Dit is iets wat 2 jaar geleden speelde, @Larsie95 .

Als jij nu denkt dat je telefoon defect is dan kun je 'm gewoon ter reparatie aanbieden. 

 

https://www.kpn.com/service/mobiel/schade.htm#/

 

(MITS íe via ons gekocht is, natuurlijk)

Hmm beetje vreemd, ik heb mijn iphone al ruim 2 jaar. Sinds een kleine 3 week speelt dit probleem. Men hoort mij wel maar mij niet en de verbinding wordt verbroken. De 4G stopt er soms ook ineens mee, dit merk ik bij gebruik van Maps en Flitsmeister. 

 

Dus vind het wel een simpele reactie op dit probleem..


Reageer