Skip to main content

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

En dan iedere dag de reclame van kpn op tv. KPN unlimited !!! Die heb ik dus maar heb er geen fluit aan 😵💫

Ik vind de reclame eerder misleiding, ook de weekendaanbiedingen. Het zou beter zijn het reclamebudget voor bestaande klanten te gebruiken, want die lopen anders weg…………. Vreemde manier van ondernemen, maar komt helaas wel vaker voor. 

Hi @Cinven, als je dat nog niet gedaan hebt, bel even met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg wordt er een ticket voor je aangemaakt. Weet dat onze technische dienst ermee bezig is, en het onderzoek loopt. Op die manier weten ze dat 't bij jou ook speelt, en krijg je bericht zo gauw er meer bekend is.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." - Albus Dumbledore

ik word pas weer happy als kpn eindelijk met een oplossing komt Alexandra! 

Hi @Cinven, als je dat nog niet gedaan hebt, bel even met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg wordt er een ticket voor je aangemaakt. Weet dat onze technische dienst ermee bezig is, en het onderzoek loopt. Op die manier weten ze dat 't bij jou ook speelt, en krijg je bericht zo gauw er meer bekend is.

Beste Alexandra, het onderzoek loopt al maanden. Dagelijks heb ik, en waarschijnlijk ook anderen, hinder van het feit dat het mobiele netwerk niet goed werkt. Dat betekent soms ook dat mij navigatie uitvalt en ik in het buitenland noodgedwongen een parkeerplaats moet zoeken om de route op een kaart te bekijken. Of je wordt gebeld en degene die belt hoort je niet. Het is frustrerend en KPN kan het oplossen door de Iphone 11 om te ruilen voor een Iphone 13 bij een KPN businesscenter. Easy toch? 

Het ergste van alles is nog wel dat kpn de iPhone 11 en iPhone 12 gewoon blijven verkopen, zonder dat een duidelijke disclaimer is, bijvoorbeeld in de vorm van let op: het kan zijn dat de iPhone 11 en iPhone 12 niet goed werkt op ons netwerk. Maar ja… dat geeft voor de ‘beste’ provider met het ‘beste’ netwerk natuurlijk reputatieschade. 

Het wordt nu afgedaan met ja, niet àlle iPhones 11 en 12 geven problemen en als dat wèl het geval is, mag je bellen om een ticket aan te laten maken. En dan eindeloos af te wachten en vooral de abonnementskosten binnen blijven harken, al wordt dat laatste natuurlijk ook niet verteld. 

Echt, ongelofelijk dit. Ik zou haast denken dat kpn aan het vervallen is tot een malafide organisatie.

En dan krijg ik nu een e-mail dat mijn maandelijkse kosten m.i.v. oktober verhoogd wordenn ivm inflatie 🥺

@Alexandra van KPN Uiteraard heb ik al een ticket aan laten maken. Maar het is nu al wekenlang stil vanaf de kant van KPN. Ik bel zelf regelmatig, maar iedere keer krijg ik excuses van de callcenter-medewerker en zegt diegene dat ze niks kunnen doen of beloven. Geen idee dus hoe lang ik nog moet wachten… Het is stil aan de overkant… vanuit KPN.

@Alexandra van KPN Uiteraard heb ik al een ticket aan laten maken. Maar het is nu al wekenlang stil vanaf de kant van KPN. Ik bel zelf regelmatig, maar iedere keer krijg ik excuses van de callcenter-medewerker er zegt diegene dat ze niks kunnen doen of beloven. Geen idee dus hoe lang ik nog moet wachten… Het is stil aan de overkant… vanuit KPN.

Het is stil, ongeveer 3 weken geleden kreeg ik een sms'je dat er contact zou worden opgenomen en de medewerkers van het callcenter niets konden doen. Geen nut om die te bellen..

Hoi @Hinkeha 

Ik begrijp je gedachten en irritatie, en als mede klant ben ik het ergens ook wel met je eens.
Maar KPN is een commercieel bedrijf (en niet meer zoals vroeger toen het nog PTT Telecom heten, eigendom van de staat) die geld wilt verdienen, en dus gewoon door gaat met reclame maken, om nieuwe klanten binnen te halen.

Daarnaast heeft het overgrote merendeel van de mobiele klanten van KPN geen last van dit netwerkprobleem, waar jij en de rest in de diverse topics last van hebben.
Het gaat voornamelijk om klanten met een iPhone uit de series 11 en 12 en de iPhone SE2020, plus enkele smartphones van het merk Samsung.

En omdat KPN nu ook met Teens Sim Unlimited is begonnen, willen ze dat graag kenbaar maken, aangezien KPN momenteel de enige provider is die dit aanbied. 

Maar ik begrijp dat mede klanten die al maanden met problemen zitten, hier anders tegenaan kijken.

Het ergste van alles is nog wel dat kpn de iPhone 11 en iPhone 12 gewoon blijven verkopen, zonder dat een duidelijke disclaimer is, bijvoorbeeld in de vorm van let op: het kan zijn dat de iPhone 11 en iPhone 12 niet goed werkt op ons netwerk. Maar ja… dat geeft voor de ‘beste’ provider met het ‘beste’ netwerk natuurlijk reputatieschade. 

Het wordt nu afgedaan met ja, niet àlle iPhones 11 en 12 geven problemen en als dat wèl het geval is, mag je bellen om een ticket aan te laten maken. En dan eindeloos af te wachten en vooral de abonnementskosten binnen blijven harken, al wordt dat laatste natuurlijk ook niet verteld. 

Echt, ongelofelijk dit. Ik zou haast denken dat kpn aan het vervallen is tot een malafide organisatie.

Hoi @Berteman 

Hierin ben ik het ontroerend met je eens!!
Ik vind dat KPN, de iPhones uit de series 11 en 12 uit het assortiment moeten halen, en de verkoop daarvan zou moeten stoppen.
Er blijven dan nog genoeg keuze aan iPhones over: Series 13, 14, 15 en over een week de 16.

Dus er is géén enkele reden, om de iPhones uit de series 11 en 12 te blijven verkopen, ook omdat de meeste toch gaan voor een nieuwere variant van de iPhone.
Hiermee voorkomt KPN, dat er nog meer nieuwe klanten met deze problemen worden opgezadeld, en dat zou al een goede stap in de goede richting zijn.

@Alexandra van KPN  zou jij dit niet eens intern kunnen doorspelen??

Michel.uit.Arnhem schreef:

Ik vind dat KPN, de iPhones uit de series 11 en 12 uit het assortiment moeten halen, en de verkoop daarvan zou moeten stoppen.

Waarom dan toch, lang niet alle iPhone 11's en 12's zijn getroffen. Sterker nog, bij de iPhone 11 lijkt het, naar mijn weten, om specieke batches te gaan en de oplossing voor de getroffen iPhone 12's zou wel eens softwarematig kunnen zijn.

Waarom dan toch, lang niet alle iPhone 11's en 12's zijn getroffen. Sterker nog, bij de iPhone 11 lijkt het, naar mijn weten, om specieke batches te gaan en de oplossing voor de getroffen iPhone 12's zou wel eens softwarematig kunnen zijn.

Hoi @wjb 

Ten eerste omdat het inmiddels al verouderde modellen zijn van Apple, en de meeste nieuwe klanten voor een nieuwere iPhone zullen gaan.
Ten tweede zou dit al een goed en positief signaal zijn vanuit KPN, door de iPhone 11 en 12 uit hun assortiment te halen, om daarmee alleen al aan te geven dat ze het probleem serieus nemen.

De Samsung series 21 en 22 worden tenslotte ook niet meer verkocht door KPN, dus waarom dan wel de iPhone 11 en 12 die momenteel voor veel problemen zorgen.

Gewoon uit het assortiment halen, men heeft dan nog genoeg keuze binnen de iPhones.

En de technische dienst gooit het gewoon helemaal van de baan bij een iPhone 12 🤣

Echt ben op het moment even helemaal klaar met KPN

En de technische dienst gooit het gewoon helemaal van de baan bij een iPhone 12 🤣

Echt ben op het moment even helemaal klaar met KPN

KPN zou mij toch kunnen vragen met de Iphone 11 naar het business center te gaan om te checken wat het batchnummer is en als dat klopt met de problemen omruilen naar een Iphone 13? KPN levert tocht een wanprestatie. Of zie ik dat verkeerd?

We worden zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden totdat jezelf erachter aan gaat, als mede ziet dat je al 3 maanden wacht. Morgen is het werkdag 14 ik ga er niet vanuit dat ze bellen maar reken maar dat ik vrijdag belt. Nogmaals wees transparant naar je klanten en kom niet met een onzin verhaal. Ze proberen het te fixen in de hoop zo min mogelijk telefoons te compenseren. 

Net nog even gebeld met KPN al een tijd niet gesproken ik ging ze gewoon missen. Heerlijk raad ik iedereen aan als je even lekker wil ergeren. Mijn ticket is van 23 juni nog steeds niet gebeld door kpn zijn er meer die al zo oud ticket hebben? Ik vertrouw ze voor geen cent, ik geloof meer in sinterklaas dan in KPN 

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

We worden gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Wat een waardeloze organisatie. Ik ben ook al weken bezig maar nog steeds niets

Ook ik ben al weken bezig sinds de ticket is aangemaakt. Nog steeds geen oplossing en wordt van het kastje naar de muur gestuurd 

Kreeg vandaag nog een mailtje met de herinnering dat het verlengaanbod van mijn internet-thuis abonnement bijna verloopt. Ik moest al lachen toen ik de eerste mail zag voor verlenging..

alsof er ook maar enige kans is dat ik na dit debacle nog klant blijf bij deze.. nouja. Ik laat de rest maar even in het midden.

ik wacht ook nog op verder contact vanuit KPN, enige tot nu toe is de SMS met de mededeling dat je ze met rust moet laten, deze heb ik op 29 augustus ontvangen. Morgen ga ik zelf maar weer eens contact opnemen, checken of mijn ticket(s) nog wel open staan.

Ik heb vandaag gewoon geen service. Precies op werkdag 14

Terwijl ik deze berichten lees, moet ik de tel 3x op vliegtuigstand en weer aan zetten om weer verbinding te krijgen. @KPN je kunt klanten niet zo lang gedupeerd laten. Belangrijke telefoontjes worden gemist en navigeren in de auto wordt ook gevaarlijk. De communicatie moet transparanter en er moet snel een deugdelijke oplossing komen. Neem verantwoordelijkheid en denk aan je imago! 

Je slaat de spijker op zijn kop. KPN doe iets, wij zijn klanten en betalen jullie salaris. Dit duurt al meer dan 100 dagen, wij klanten worden door jullie gegijzeld. Je kan het zelf oplossen door te betalen voor een nw toestel. Kom op actie en communiceer met ons dat is toch jullie werk?

Beste klant, we werken hard aan de verbindingsproblemen die jij ervaart met jouw mobiele toestel. Sorry dat dit zo lang duurt. Onze medewerkers kunnen je helaas niet helpen. Wij houden je per sms op de hoogte van de voortgang. Groet, KPN.

Iemand bekend met dit nutteloze bericht van KPN ?

Ja, dit bericht heb ik ook zojuist ontvangen net zoals precies 2 weken geleden 

Beste klant, we werken hard aan de verbindingsproblemen die jij ervaart met jouw mobiele toestel. Sorry dat dit zo lang duurt. Onze medewerkers kunnen je helaas niet helpen. Wij houden je per sms op de hoogte van de voortgang. Groet, KPN.

Iemand bekend met dit nutteloze bericht van KPN ?

Yep. Ook zojuist ontvangen. Aanfluiting weer dit

Reageer