Ik heb vandaag ook maar weer gebeld. Niet nagekomen afspraken en onduidelijkheid omtrent openstaande tickets maken dat wat mij betreft noodzakelijk. Omdat KPN me niet zelf op de hoogte houdt, ga ik actief achter informatie aan.
De medewerker las een interne memo met statusupdates op waaruit ik opmaakte dat ze bezig zijn met een technische oplossing voor dit probleem. Een kleine testgroep werd hiervoor gebruikt en dat zou er veelbelovend uitzien. De testgroep zou worden uitgebreid en daar wordt morgen over vergaderd.
Ik ben benieuwd hoe dit verder verloopt. Er is me toegezegd dat mijn iPhone 11 zou worden omgeruild voor een iPhone 13, maar het lijkt erop dat KPN op meerdere paarden wedt. Ik ga er zelfs van uit dat het omruilproces momenteel stil ligt in afwachting van een mogelijke technische oplossing. Er is als ik het goed heb de afgelopen weken niemand geweest die nog melding heeft gemaakt van een omruiling. De enige meldingen zijn van oplopende wachttijden…
Ga daar maar niet vanuit. Ze rekken het zo lang mogelijk uit. Ik bedoel 21 werkdagen nu 30. Dat is weer 2 weken
Humm… nog niet zo lang actief hier, maar lijkt erop dat KPN dit dus al langer zo doet…?
Afgelopen vrijdag het formulier ingevuld waarmee ik mijn toestel kan laten vervangen. Er zou dan een e-mail komen met informatie over waar je de iPhone 11 heen moet sturen. Ra ra, die e-mail heb ik nooit ontvangen! (ook niet in de spam). Nu moet ik voor de zoveelste keer de klantenservice bellen, waar een wachttijd van 15 minuten blijkbaar heel normaal is.
Wat een ongekende PUINHOOP hebben jullie hiervan gemaakt, KPN. Ik ben hier al sinds mei mee bezig, heb bij gebrek aan een oplossing zelf een nieuw toestel moeten kopen en nu loopt ook de inwisseling van mijn iPhone 11 nog in de soep. Het slechtste netwerk van Nederland, dat is de enige slogan die hier nog past. Bij de eerste mogelijkheid vertrek ik naar een concurrent.
Afgelopen vrijdag het formulier ingevuld waarmee ik mijn toestel kan laten vervangen. Er zou dan een e-mail komen met informatie over waar je de iPhone 11 heen moet sturen. Ra ra, die e-mail heb ik nooit ontvangen! (ook niet in de spam). Nu moet ik voor de zoveelste keer de klantenservice bellen, waar een wachttijd van 15 minuten blijkbaar heel normaal is.
Wat een ongekende PUINHOOP hebben jullie hiervan gemaakt, KPN. Ik ben hier al sinds mei mee bezig, heb bij gebrek aan een oplossing zelf een nieuw toestel moeten kopen en nu loopt ook de inwisseling van mijn iPhone 11 nog in de soep. Het slechtste netwerk van Nederland, dat is de enige slogan die hier nog past. Bij de eerste mogelijkheid vertrek ik naar een concurrent.
Maar hoezo inruil? Mij is aangegeven dat het geen optie is, want ik heb zelfs aangeboden om zelf bij te betalen naar een nieuwer model i.p.v. te moeten wachten en een iPhone 13 te krijgen.
Mijn iPhone 11 is gewoon puntgaaf en 100% in orde, dus ik heb voor wat bellen, navigeren en onderweg wat opzoeken echt geen duur toestel nodig. Alleen als ik zelf wat moet bijbetalen en dan sneller ben geholpen, dan is dat zeker bespreekbaar.
Het enige wat ik volgens de medewerker in de KPN winkel kon doen is 1) wachten op de inname en vervanging of 2) los een nieuw toestel kopen en vervolgens na het omruilen van mijn iPhone 11 voor de 13, “deze zelf proberen te verkopen of bewaren als reservetoestel”.
Absoluut bizar hoe totaal NIET transparant KPN is over dit probleem naar haar klanten toe. Een klacht ingediend en de beste mevrouw wist nog minder dan de klantenservice. Er werd mij zelfs maar aangeraden over te stappen, kan je dat geloven? Blijkbaar heeft het totaal geen prioriteit.
Maar hoezo inruil? Mij is aangegeven dat het geen optie is, want ik heb zelfs aangeboden om zelf bij te betalen naar een nieuwer model i.p.v. te moeten wachten en een iPhone 13 te krijgen.
Mijn iPhone 11 is gewoon puntgaaf en 100% in orde, dus ik heb voor wat bellen, navigeren en onderweg wat opzoeken echt geen duur toestel nodig. Alleen als ik zelf wat moet bijbetalen en dan sneller ben geholpen, dan is dat zeker bespreekbaar.
Het enige wat ik volgens de medewerker in de KPN winkel kon doen is 1) wachten op de inname en vervanging of 2) los een nieuw toestel kopen en vervolgens na het omruilen van mijn iPhone 11 voor de 13, “deze zelf proberen te verkopen of bewaren als reservetoestel”.
Trap niet in optie #2, een ander lid van dit forum heeft een andere telefoon gekocht en wou, nadat hij gehoord had dat het probleem bij KPN lag, zijn iPhone 11 alsnog inruilen. Toen zei KPN dat dit niet werd geaccepteerd omdat hij nu wel gewoon bereik had met zijn eigen gekochte (nieuwe) iPhone. Belachelijk, maar helaas wel een praktijkvoorbeeld.
Absoluut bizar hoe totaal NIET transparant KPN is over dit probleem naar haar klanten toe. Een klacht ingediend en de beste mevrouw wist nog minder dan de klantenservice. Er werd mij zelfs maar aangeraden over te stappen, kan je dat geloven? Blijkbaar heeft het totaal geen prioriteit.
Ik kreeg tijdens mij laatste telefoontje hetzelfde advies, al zei de beste man erbij dat hij dat natuurlijk niet zo direct kon adviseren. Maar hij zei letterlijk dat ik natuurlijk ook gewoon kan overstappen. Toen ben ik toch wel heel boos geworden want dat is nu net niet wat ik kan doen. Al meerdere keren gevraagd maar nog contract tot maart 2025 dus nee ik kan niet overstappen!!!. Inmiddels is mijn rechtsbijstand ermee bezig en ben ik erg benieuwd wat daar de reactie op zal zijn. Zijn er hier meer mensen die inmiddels rechtsbijstand hebben ingeschakeld en welk effect heeft dat gehad?
Ik kreeg tijdens mij laatste telefoontje hetzelfde advies, al zei de beste man erbij dat hij dat natuurlijk niet zo direct kon adviseren. Maar hij zei letterlijk dat ik natuurlijk ook gewoon kan overstappen. Toen ben ik toch wel heel boos geworden want dat is nu net niet wat ik kan doen. Al meerdere keren gevraagd maar nog contract tot maart 2025 dus nee ik kan niet overstappen!!!. Inmiddels is mijn rechtsbijstand ermee bezig en ben ik erg benieuwd wat daar de reactie op zal zijn. Zijn er hier meer mensen die inmiddels rechtsbijstand hebben ingeschakeld en welk effect heeft dat gehad?
Volgens de advocaat waar RTL mee sprak sta je volledig in je recht voor compensatie. En dat geldt vanaf eind mei, dus niet wanneer je je ticket hebt aangemaakt. Ik raad je aan om het artikel te lezen in deze link. Of naar het fragment te kijken op RTL nieuws. Deze link staat hier ook:
Volgens de advocaat waar RTL mee sprak sta je volledig in je recht voor compensatie. En dat geldt vanaf eind mei, dus niet wanneer je je ticket hebt aangemaakt. Ik raad je aan om het artikel te lezen in deze link. Of naar het fragment te kijken op RTL nieuws. Deze link staat hier ook:
Dit artikel ken ik. Ik wil naast de compensatie gewoon een oplossing binnen 14 dagen en anders kosteloos contract ontbinden. Dat is ook zo door rechtsbijstand aan kpn gecommuniceerd. Met name het feit dat kpn me nu min of meer gegijzeld houdt door me niet te laten overstappen en al maanden dit gezeik laat doormaken zonder zicht op een oplossing is het probleem. Die compensatie is belangrijk maar de focus ligt voor mij nu vooral op weer normaal kunnen bellen en gebruik maken van mobiele data zoals het hoort!
Hiep hiep hoera een jubileum op de dag af 125 dagen storing. KPN waar kan ik het gebak heen sturen? Of doen jullie daar ook niets mee. En bedankt voor het vele terugbellen wat naar boven afgerond op precies 0 keer uitkomt.
Inmiddels weer een paar weken verder. Onze telefoons worden steeds beroerder. Routeplanner werkt niet vanwege ontbreken internet, bellen bijna niet mogelijk, men hoort mij niet, zelfs niet thuis als ik op wifi zit. Alleen bellen via whatsapp. Normaal bellen naar vaste nummers lukt haast niet.De beloofde oplossing na 3 weken na ontvangst kpn sms is er ook niet.
Het is stil bij KPN en onze telefoons ook
13 dagen geleden. Hebben ze al een oplossing bedacht?
Hiep hiep hoera een jubileum op de dag af 125 dagen storing. KPN waar kan ik het gebak heen sturen? Of doen jullie daar ook niets mee. En bedankt voor het vele terugbellen wat naar boven afgerond op precies 0 keer uitkomt.
Troost je want je bent niet de enige. Ik zit nu inmiddels ook al op week vier en totaal vanaf dat ik de melding heb gedaan nog helemaal niets gehoord, zelfs geen sms’je. Wat is dit bedrijf afgezakt naar één van de slechtste providers van Nederland met een service van niets. Jammer genoeg zit ik er nog aan vast tot het einde van het jaar, maar mijn besluit staat alvast, ik ben hier weg.
Ik moest vandaag weer bellen met KPN, maar dit keer voor mijn moeder. Omdat ze plotseling 5 euro extra moet betalen voor een tweede tv setup, die ze ooit gewoon gratis had gekregen. Maar goed…
Ik vertel de medewerkster over dit probleem en dat ik een bekende ben vanwege het welbekende iPhone 11 probleem. Ze moest zuchten toen ik ‘iPhone 11’ zei, maar dit ben ik gewend.
Vraagt ze in ene: “Mag ik je vragen hoe KPN het iPhone 11 probleem voor je heeft opgelost?”. Serieus? De klantenservice die een klant vraagt hoe je werkgever het probleem heeft opgelost. Laat maar weer zien hoe de communicatie intern verloopt.
Mij is beloofd een nieuwe iPhone 13… daarbij ook terugbetaling van de abonnementskosten. Tot op heden hoor ik niets meer. Ik word er stapeldol van! Wat KPN wel kan is meerdere brieven sturen of ze glasvezel mogen aansluiten. Nou? Wat denk je zelf? Nooit!! Ik trek liever alle kabels uit de grond dan dat ik ooit iets met KPN te maken wil hebben nadat ze alle beloftes hebben waargemaakt..
Ik heb zelf inmiddels een nieuwe telefoon gekocht. Een iPhone 15… ik MOEST bereikbaar zijn voor mijn bedrijf namelijk. Het enige wat ik nog krijg is dezelfde SMS’jes dat KPN druk is met een oplossing. En bel mij niet dat ik mijn abonnement kan verlengen en dan een telefoon “KRIJG”… ik wil geen abonnement van jullie. Ik wil niet verlengen. Ik wil geld terug. En een vergoeding voor aanschaf nieuwe telefoon. Ik heb al mijn gesprekken met jullie opgenomen. Deel deze met Radar. We zijn echt klaar met KPN!!
Admin: bericht aangepast ivm taalgebruik
Ik denk dat wij als klanten van KPN even in opstand moeten komen! Je rekening niet betalen is een slecht idee want dan kunnen ze je daar op pakken. Aangezien Radar ook al een item heeft gemaakt, kunnen we niet allemaal een mail sturen naar Radar zodat ze langs gaan bij KPN? En een gezamenlijke klacht met juridische consequenties?
Ik ben er in elk geval klaar mee!
Ik denk dat wij als klanten van KPN even in opstand moeten komen! Je rekening niet betalen is een slecht idee want dan kunnen ze je daar op pakken. Aangezien Radar ook al een item heeft gemaakt, kunnen we niet allemaal een mail sturen naar Radar zodat ze langs gaan bij KPN? En een gezamenlijke klacht met juridische consequenties?
Ik ben er in elk geval klaar mee!
Velen hier hebben in de zomerbreak van Radar al een mail gestuurd. Ze hebben het enkel in een artikel op hun website behandeld. Misschien dat het ook op TV komt wanneer er nog meer mensen een mail of Whatsapp berichtje sturen. Ik heb, ook als is het voor mij inmiddels opgelost, toch een tweede berichtje gestuurd naar Radar. Hopelijk doen meer mensen dit.
Inmiddels vanaf 28 Mei zonder bereik.
ik doe bewust alles via Facebook Messenger, omdat ik bij dit sch**t bedrijf alles zwart op wit wil hebben.
schijnbaar vinden ze me nu zo vervelend dat ik gewoon word genegeerd .
ik mag 2 Oktober verlengen, ben zelfs met ‘t voorstel gekomen als hun de bijbetaling van toestel kwijtschelden dat ze mijn ticket daarna mogen sluiten en ik verleng. In de hoop van deze onzin af te zijn. Maar al m’n berichten worden gewoon genegeerd .
begin februari zeg ik mijn abonnement op bij dit bagger bedrijf.
mn vriend hetzelfde, die loopt helaas pas volgend jaar Mei af, maar ook hij gaat weg. Heeft in ‘t afgelopen jaar een Samsung a52, Samsung a55 en nu een oppo A15, en ook met die toestellen had hij constant internet verlies. Constant zijn we bij hem netwerk aan het uit en aan zetten. Oké, hij heeft tot nu toe meer bereik als wij met IPhone. Maar KPN is er een mooie bagger zooi van aan ‘t maken met z’n netwerk.
Ik hoor ook al bijna 3 maanden niks.
KPN geweldig bedrijf 🫣
Bij reparatie, moet je zelf de verzending betalen toch ?
Bij reparatie, moet je zelf de verzending betalen toch ?
Ik hoefde dat niet te doen voor mijn iPhone 11. Ik moest het naar een antwoordnummer sturen. Maar als je het verzekerd wilt verzenden, wat ik wel aanraad (je weet maar nooit met deze hele rotzooi), dan moet je wel betalen.
Maar he ik snap hem even niet. Ik zie een antwoordnummer staan met een code. Als PostNL dat scant dan wordt het gratis verzonden ? Tenzij ze vragen of je het wilt verzekeren ? Betaal je dan alleen voor de verzekering of allebei ? Dat zou dan een 10,25 zijn zie ik ?
Maar he ik snap hem even niet. Ik zie een antwoordnummer staan met een code. Als PostNL dat scant dan wordt het gratis verzonden ? Tenzij ze vragen of je het wilt verzekeren ? Betaal je dan alleen voor de verzekering of allebei ? Dat zou dan een 10,25 zijn zie ik ?
Dat laatste weet ik niet. Als je de code laat scannen, dan is het gewoon gratis. Dat heb ik gedaan, maar dan is het niet aangetekend of verzekerd. Ik denk dat je de volle mep moet betalen als het aangetekend moet worden, maar dat weet ik niet zeker. Met de vertragingen en al het gedoe bij Reconext zal ik er nu wel 10 euro voor over hebben. Je weet maar nooit.