Skip to main content

Hoi.

Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.

Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.

Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet.

 

Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.

Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn.

 

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.

Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.

Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.

Als je verwijst naar de klantenservice, zorg dan dat zij op de hoogte zijn van deze problemen en ook daadwerkelijk een ticket aanmaken. Nu verschuilt de klantenservice zich achter de beperkingen van hun systeem. Ik ben ruim 40 minuten aan de lijn geweest, steeds ging deze medewerker overleggen, maar puntje bij paaltje geen ticket aangemaakt!


Ook ik heb sinds twee dagen dit uiterst onhandige probleem met mij iPhone 11. Vrijwel geen mobiel internet en het bellen zeer haperend. Gisteren is er een ticket aangemaakt waarbij ik het verzoek heb gedaan met spoed hierover te worden gebeld door KPN. Als ik de reacties hier lees, is gebeld worden in feite een illusie. Een blamage voor een provider die zichzelf als 'premium' verkoopt. Dit probleem moet duidelijk verder worden geëscaleerd en de hoogste prioriteit bij de technische dienst krijgen. Wekenlang onderzoek is simpelweg geen optie. Realiseert KPN zich dat door zo lang slecht tot niet bereikbaar te zijn, gevaarlijke situaties kunnen ontstaan? Ik gebruik mijn telefoon privé en zakelijk en ondervind hier ernstige hinder door.
 

Ik en vele andere klanten kunnen momenteel niet van de diensten gebruik maken waarvoor betaald wordt. Ik verwacht dat KPN bij klanten die dit probleem ervaren per direct de incasso bevriest tot dit is opgelost, en neem aan dat ik word gecompenseerd voor de huidige abonnementsperiode.


Hoi,

 

Ik ook internet problemen met i phone 11, slechte zaak van kpn dat dit nog niet is opgelost, ik heb mijn internet nodig voor mijn bedrijf.

Als het niet wordt opgelost verwacht ik een oplossing!!!!

 

mvg,

yordi


Hallo @leidenyor. Ik begrijp dat het dan een lastige situatie is gezien de omstandigheden. Mijn advies is dan toch om ook te bellen met 0800-0402 en om dan een melding aan te laten maken voor de Technische Dienst. Zodra er dan meer bekend is zullen zij dat verder met je afhandelen.


Hallo @leidenyor. Ik begrijp dat het dan een lastige situatie is gezien de omstandigheden. Mijn advies is dan toch om ook te bellen met 0800-0402 en om dan een melding aan te laten maken voor de Technische Dienst. Zodra er dan meer bekend is zullen zij dat verder met je afhandelen.

A.u.b. stop nou eens met dat mantra. Tickets worden niet aangemaakt, men weet vaak niet eens waarover het gaat, steeds weer alles herkauwen. Als er al een ticket wordt aangemaakt dan is er op miraculeuze wijze geen ticketnummer of terugkoppeling. Ken geen enkel bedrijf dat zo werkt, policy is blijkbaar gewoon met dooddoeners aan te komen als ‘we hebben het in onderzoek’, nu inmiddels bijna twee maanden verder!!!!!!!


Ik snap de frustratie @sarak maar dat is helaas wel de realiteit. Zolang het onderzoek loopt heb ik ook geen aanvullende informatie en zullen we de uitkomst moeten afwachten.


Misschien iets voor de technische dienst

 

Gister in Finland DNA netwerk  nergens geen last van alles ging als een speer

Vandaag weer in zweden en weer drama zoals de laatste weken. 

 

Misschien kunnen ze er wat mee 


Echt teleurstellend dat een KPN forum medewerker verwijst naar de helpdesk om een ticket aan te maken. Mijn vrouw kwam hiermee niet verder. Zorg dat de helpdesk hierop voorbereid is als je een gebruiker hier naartoe verwijst. 
 

Vervelende mantra van Remco. Kom in actie en zorg dat de Servicedesk op de hoogte is. Kastje naar de muur…


Hetzelfde probleem bij mij en bij mijn collega met een zakelijk abonnement en een iPhone 11.

Internet valt vaak helemaal weg. Navigatie etc functioneert niet meer.


Omdat zijn iphone11 problemen gaf heb ik mijn zoon mijn iphone12 gegeven en toen prima ontvangst maar wat denk je…zelfde problemen beginnen nu ook met deze iPhone12 op te spelen…sinds een week….ik heb geen back up plan meer…kpn kom met een oplossing en snel ook!!!!


Omdat zijn iphone11 problemen gaf heb ik mijn zoon mijn iphone12 gegeven en toen prima ontvangst maar wat denk je…zelfde problemen beginnen nu ook met deze iPhone12 op te spelen…sinds een week….ik heb geen back up plan meer…kpn kom met een oplossing en snel ook!!!!

Problemen worden steeds erger, ook idd al een tijdje bij de iPhone 12! Hoe kan het dat KPN alle meldingen negeert, zij zijn de enige provider bij wie dit speelt!!!!! Kom nou eens met een oplossing van dit probleem, het speelt sinds hun laatste update, zet het dan terug, hoe is het mogelijk dat KPN geen capabele beheerders heeft, probleem is inmiddels al bijna 2 maanden bekend!!!!!!!!!


We negeren de meldingen zeker niet. We vragen iedereen juist om te bellen met ons via 0800-0402 omdat via die weg een ticket aangemaakt wordt en wij dit kunnen onderzoeken. Blijf dit dus ook telefonisch melden, hopelijk is er dan snel duidelijkheid en is de oplossing daarmee ook in zicht.


Ook ik ervaar problemen met mobiel internet op mijn IPhone 11. Er is dan weer wel internet en dan weer niet. Onbruikbaar in het dagelijks gebruik. Het probleem komt overeen met de beschrijvingen in de reacties. Hopelijk ziet kpn in dat dit niet een individueel probleem is van hun klanten. We wachten op een oplossing. 
Met vriendelijke groet, Mark 


We negeren de meldingen zeker niet. We vragen iedereen juist om te bellen met ons via 0800-0402 omdat via die weg een ticket aangemaakt wordt en wij dit kunnen onderzoeken. Blijf dit dus ook telefonisch melden, hopelijk is er dan snel duidelijkheid en is de oplossing daarmee ook in zicht.

Meldingen zijn inmiddels al meerdere keren gedaan en ook een klacht, geen enkele reactie tot dusver!

je geeft mensen hoop terwijl er achter de schermen niets wordt gedaan, nog niet eens een terugkoppeling op de melding en klacht!


We zien zeker dat het niet een individueel probleem is. Dat is alleen uit dit topic inmiddels al helder. 

Als er na je melding een ticket is aangemaakt dan krijg je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling via SMS of door gebeld te worden. 
Als de 10 werkdagen voorbij zijn en je hebt nog niks gehoord, neem dan weer telefonisch contact met ons op. Mijn collega kan dan zien of het ticket al opgepakt is en of de contactgegevens kloppen. 


We zien zeker dat het niet een individueel probleem is. Dat is alleen uit dit topic inmiddels al helder. 

Als er na je melding een ticket is aangemaakt dan krijg je binnen 10 werkdagen een terugkoppeling via SMS of door gebeld te worden. 
Als de 10 werkdagen voorbij zijn en je hebt nog niks gehoord, neem dan weer telefonisch contact met ons op. Mijn collega kan dan zien of het ticket al opgepakt is en of de contactgegevens kloppen. 
 

heb ik allemaal al gedaan, degenen die mij antwoorden als ik contact opneem ivm uitblijven reactie op melding, ticket en klacht weet niet eens waar het over gaat, iedere keer weer het hele verhaal doen. Antwoord is dan vervolgens;

ik zie niet wat de status is, dat kunnen wij niet zien, het zal wel in onderzoek zijn, ik kan u niets meer vertellen!!!!!!!!!SCHANDALIG!!!!!!!


De status zien we niet, maar we kunnen wel notities zien van de technische dienst dat het ticket is aangemaakt en het onderzoek loopt. Als dat bij jou ook het geval is dan blijft het echt afwachten tot er concrete informatie is. Ik snap de frustratie en weet dat het erg lang duurt, zeker als het toestel nu gewoon niet goed werkt. 

Zodra we meer weten zullen we het hier ook direct laten weten. Ook krijg zelf dan bericht van onze technische dienst hierover. Excuses voor het lange wachten. 


De status zien we niet, maar we kunnen wel notities zien van de technische dienst dat het ticket is aangemaakt en het onderzoek loopt. Als dat bij jou ook het geval is dan blijft het echt afwachten tot er concrete informatie is. Ik snap de frustratie en weet dat het erg lang duurt, zeker als het toestel nu gewoon niet goed werkt. 

Zodra we meer weten zullen we het hier ook direct laten weten. Ook krijg zelf dan bericht van onze technische dienst hierover. Excuses voor het lange wachten. 

Kan een medewerker van het KPN forum dan een melding voor mij aanmaken, want als ik de situatie telefonisch uitleg dan mag ik naar de winkel.

En waarom moeten we individueel gaan bellen. Ze hebben toch voldoende belletjes gehad. 


De status zien we niet, maar we kunnen wel notities zien van de technische dienst dat het ticket is aangemaakt en het onderzoek loopt. Als dat bij jou ook het geval is dan blijft het echt afwachten tot er concrete informatie is. Ik snap de frustratie en weet dat het erg lang duurt, zeker als het toestel nu gewoon niet goed werkt. 

Zodra we meer weten zullen we het hier ook direct laten weten. Ook krijg zelf dan bericht van onze technische dienst hierover. Excuses voor het lange wachten. 

Kan een medewerker van het KPN forum dan een melding voor mij aanmaken, want als ik de situatie telefonisch uitleg dan mag ik naar de winkel.

En waarom moeten we individueel gaan bellen. Ze hebben toch voldoende belletjes gehad. 


precies dat idd, steeds weer dat mantra dat je moet bellen en een ticket moet laten aanmaken. Kan zeggen dat er niets mee wordt gedaan zoals ik al eerder aangaf. Geen enkele reactie op ticket en ook niet op klacht. Na rappel nog steeds niet, wordt volledig genegeerd.

waarom geeft Sanne nog steeds hardnekkig door dat je moet bellen?!!! Stop met mensen aan het lijntje te houden met deze dooddoener maar ga intern de druk opvoeren als je iets wilt toevoegen aan dit forum aub!!!!!
 

 


Het is alweer even stil hier, maar de problemen worden er niet minder op bij mij. Zonder wifi bijna geen internet en telefoongesprekken zijn niet te voeren. Zijn er nog updates vanuit KPN? Ik kreeg zojuist namelijk wel weer gewoon een factuur binnen, maar waar ik dan nu voor betaal, vraag ik me af…


Het onderzoek is samen met de leveranciers nog steeds gaande. Er is nog geen uitkomst. Zodra we meer informatie hebben zullen we dat delen.


Het onderzoek is samen met de leveranciers nog steeds gaande. Er is nog geen uitkomst. Zodra we meer informatie hebben zullen we dat delen.

Inmiddels 7 weken sinds de melding!!!!!!!!


Ik heb sinds 2 weken ook last. Twee weken geleden op vakantie gegaan en had er op Schiphol al last van. Genegeerd en gedacht dat het aan de plek lag. Nu weer terug in Nederland en constant problemen met verbinden en het verkrijgen van data met mijn iPhone 11.


Het onderzoek moet goed gedaan worden, zodat er een blijvende oplossing kan worden gevonden. Niemand heeft er iets aan als er een oplossing komt die niet blijkt te werken. Zoals gezegd delen we het als we meer informatie hebben daarover.

 

Ik heb sinds 2 weken ook last. Twee weken geleden op vakantie gegaan en had er op Schiphol al last van. Genegeerd en gedacht dat het aan de plek lag. Nu weer terug in Nederland en constant problemen met verbinden en het verkrijgen van data met mijn iPhone 11.

@Matthew83, welkom op de community. Je kunt ons hier het beste voor bellen (0800-0402), een collega kan dan samen met jou een melding aanmaken voor de technische dienst zodat het meegenomen kan worden in het onderzoek.


Het onderzoek moet goed gedaan worden, zodat er een blijvende oplossing kan worden gevonden. Niemand heeft er iets aan als er een oplossing komt die niet blijkt te werken. Zoals gezegd delen we het als we meer informatie hebben daarover.

 

Ik heb sinds 2 weken ook last. Twee weken geleden op vakantie gegaan en had er op Schiphol al last van. Genegeerd en gedacht dat het aan de plek lag. Nu weer terug in Nederland en constant problemen met verbinden en het verkrijgen van data met mijn iPhone 11.

@Matthew83, welkom op de community. Je kunt ons hier het beste voor bellen (0800-0402), een collega kan dan samen met jou een melding aanmaken voor de technische dienst zodat het meegenomen kan worden in het onderzoek.

Geprobeerd, maar te lange wachtrij. 

Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem, maar dan met Simyo. Dat is ook via het KPN netwerk. Die zit nu ook hun helpdesk te bellen, maar komt er ook niet doorheen. Ik wacht het hier even af, zo te zien ben ik niet de enige.


Reageer