Skip to main content

Problemen met iPhone 11 en 4G

Toon eerste bericht

1877 reacties

• Topper
  • 15 reacties
  • 12 februari 2025
TR19 schreef:
Arjan van KPN schreef:

Met dat reparatierapport kan je niet zoveel nee. Zou je eens willen bellen met Reconext naar 0800 820 00 08? Daar kunnen ze je vast meer vertellen. 

Dat ga ik doen. Thnx!

Via Reconext het rapport besproken en doorgenomen. Daar kwamen er we gezamelijk achter dat er een andere IMEI nummer retour gestuurd. Dus een iPhone SE2020 is omgewisseld voor een iPhone 13. 

any way. na veel 1200 bellen en tickets, is na een slordige  6 a 7 maanden de telefoon omgewisseld en het abbo geld vergoed

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 1 maart 2025
Coenn schreef:
mkoorn schreef:

​@Leo_tje â€‹@Kajan â€‹@Bob1972 â€‹@Rick68 â€‹@Jdv12 â€‹@Coenn â€‹@RFWJ â€‹@Frenkie999 â€‹@Michel.uit.Arnhem â€‹@Clara12345 

Hallo allemaal, zijn jullie inmiddels naar tevredenheid geholpen door KPN? ik wacht nog steeds op een oplossing voor mijn i phone 11 icm verbindingsproblemen. Dit is niet ok zoals het gaat. Beste KPN los het aub op. Wanneer kan ik een alternatief toestel tegemoet zien? 

PS: Iemand tips wat ik nog meer kan doen om dit proces te versnellen?

Helaas niet. Ik heb een paar maanden geleden wel een iPhone 13 ontvangen en mijn iPhone 11 terug gestuurd. Ook heb ik voor een aantal maanden mijn abonnementsgeld terug gekregen. So far, so good zou je zeggen. Helaas had ik een 128GB in plaats van een 256GB iPhone ontvangen, waardoor het overzetten van data al direct mis ging. Volgens KPN had ik inderdaad het verkeerde toestel ontvangen en mocht ik deze terugsturen met een briefje erbij met daarop ‘verkeerde ontvangen, graag omruilen voor een 256GB’. 20 november is mijn toestel ontvangen door Reconext en sindsdien is het helaas weer radiostilte en niemand kan mij vertellen of en wanneer ik het juiste model iPhone ga ontvangen. Oftewel, eerst maanden lang met een iPhone die ik niet kon gebruiken en nu al sinds 19 november 2024 überhaupt geen telefoon meer. Ik word er zooooo moedeloos van. KPN, regel dit gewoon goed en voorkom reputatieschade (en overstappende klanten). 1 ding weet ik wel, zodra ik mijn iPhone 13 256GB ontvang, zeg ik al mijn KPN abonnementen op en word ik er nooit meer klant. Ik ben er al mijn hele volwassen leven klant, maar ze hebben het nu echt verpest.

Hallo allemaal! Inmiddels ben ik van KPN af. Na talloze telefoontjes en steeds niet teruggebeld worden, heb ik eieren voor mijn geld gekozen en een nieuwe iPhone gekocht. Probleem opgelost. Omdat ik wel al meer dan een half jaar voor niks mijn abonnement heb betaald, ben ik om een oplossing blijven vragen. En je gelooft het niet: een paar weken nadat ik de nieuwe iPhone kocht, kreeg ik het verzoek mijn oude op te sturen. Alleen ging dat natuurlijk niet meer, want die was weg. Antwoord van KPN: het was je eigen keuze om een nieuwe telefoon te kopen, had niet gehoeven. Toen ik vervolgens uitlegde dat ik alle correspondentie bewaard had, en dat ik van plan was die openbaar te maken, kwam er vrijwel meteen het aanbod om de abonnementskosten terug te betalen. Wonderlijk! Na terugbetaling heb ik meteen de stekker eruit getrokken. Ik hoop dat jullie je voordeel kunnen doen met dit verhaal. Geen pretje om een half jaar lang tegen de opgestoken middelvinger van dit bedrijf te moeten vechten. Nooit meer!

Reageer

*