Skip to main content
Vorige week een SimOnly abonnement afgesloten en de kaart zou vrijdag komen.

Op het laatste moment een e-mail van de pakketdienst dat dit niet door kon gaan, ik woon op een waddeneiland dus dit zijn we wel gewend! Het zou 1 a 2 werkdagen langer duren terwijl de eerstvolgende door mij te kiezen datum bij KPN op woensdag was. Dus voor woensdag een afspraak gemaakt maar is niemand langsgeweest. Kan de pakketdienst niet bereiken en KPN is ook niet echt benaderbaar.

Wat nu?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hoi @Ontevreden client

De KPN is te bereiken onder nummer 0800 0402

Misschien het beste even een belletje er aan wagen?
Ja, daar zeg je wat. Hang al de hele morgen aan de lijn met pakkettdienst en KPN maar ben duidelijk niet de enige met een vraag.
Je kunt ook nog Chatten via de website :

Klik onderstaande link aan:

LiveChat functie
Dank je, hang nu nog aan de telefoon.
Chat leverde ook niets op helaas. Kunnen net zoveel zien als ik dus bestelling afgerond!

Nu maar weer bellen en wacht ook nog op antwoord van de bezorgdienst.
Via Chat KPN kom ik niet verder. Ik moet het zelf maar oplossen met de bezorgdienst.

Lijkt mij toch een taak van de leverancier KPN en niet van de klant.
Hallo @Ontevreden client Dat klinkt bijzonder vervelend en ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Gedaan.
Hallo @Ontevreden client Ik heb inmiddels gebeld met de bezorgdienst, uiteraard hoef je zoiets niet zelf te regelen. Er was iets niet helemaal correct gegaan met het doorsturen en men gaat er vandaag nog achteraan. Dat betekent dat je simkaart binnen enkele dagen bezorgd zal worden. Mijn excuses dat dit zo lang heeft moeten duren.
Hallo Bart,



Bedankt voor het uitzoeken. Ik wacht op afspraak met KPN/bezorgdienst.
Hallo Bart,



Hebben jullie het al gevonden? Ik heb nog niets gehoord.



5 sept. 2009 18.12 uur
Dat meen je niet, @Ontevreden client Ik heb er direct achteraan gebeld en ook onze leverpartner vraagt zich hevig af waar dit misgaat. Ze zijn er nu mee bezig, dus hopelijk komt het heel snel in orde. Mijn excuses.
Beste,



Heb zelfde probleem. Bestelling zou dinsdag 03-09 geleverd worden tussen 18:12 en 20:12. Geen afmelding of niets gehad. Via KPN kan ik geen mens bereiken. Alleen maar chat functie en bellen waar je niets mee op schiet aangezien dit probleem nergens aangegeven kan worden. (wordt telkens verwezen naar website)



Wat nu te doen?



Ga geen week in de wacht staan bij één of andere koerier die niet eens de moeite neemt of af te melden.
Dat vind ik heel bijzonder, @Hendrikus1 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, het bestelnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste,



Heb zelfde probleem. Bestelling zou dinsdag 03-09 geleverd worden tussen 18:12 en 20:12. Geen afmelding of niets gehad. Via KPN kan ik geen mens bereiken. Alleen maar chat functie en bellen waar je niets mee op schiet aangezien dit probleem nergens aangegeven kan worden. (wordt telkens verwezen naar website)



Wat nu te doen?



Ga geen week in de wacht staan bij één of andere koerier die niet eens de moeite neemt of af te melden.




Gelijk heb je Hendrikus1. Ik wacht nu al 2 weken! Ook de bezorgdienst Reviva laat nog steeds niets van zicht horen (zou terugbellen) en is heel moeilijk te bereiken.
Dat meen je niet, @Ontevreden client Ik heb er direct achteraan gebeld en ook onze leverpartner vraagt zich hevig af waar dit misgaat. Ze zijn er nu mee bezig, dus hopelijk komt het heel snel in orde. Mijn excuses.



Helaas meen ik dat wel. Ik heb ook nog niets van Reviva gehoord. Heb hun 29 aug. gebeld toen er niemand was komen opdagen op 28 aug. (2e afspraak) en ik zou door hun worden teruggebeld! Niet dus. Ze zijn verder heel slecht bereikbaar. Chat met hun wordt beantwoord met de mededeling dat ze heel druk bezig zijn en dat je ook kunt bellen, maar dan hang ik dus weer lang in de wacht. Om moedeloos van te worden.

Hopelijk kun jij meer bereiken voor me.
@Ontevreden client Erg jammer dit. Ik heb er zogezegd vanochtend achteraan gebeld en ze zijn er mee bezig. Ik ben komende zelf niet aan het werk, maar ik vraag een collega om dit topic in de gaten te houden.
Oke. Ik wacht weer af. Bedankt vast een een fijn weekend.
KPN.

Nu krijg ik een mail van KPN dat het niet geleverd kon worden omdat ik niet thuis was!!!!!

Hier ben ik niet van gedient. Ik ben de hele middag en avond thuis geweest en ook binnengebleven.

Begin nu toch echt heel boos te worden. Dit kunnen jullie echt niet op mij afschuiven.

Was namelijk ook bij de bezorgdienst niet te vinden en later was het verhaal dat het nummerbehoud de oponthoud gaf (chat) en toen was het bij jullie ineens weer niet te vinden!!



Meteen een mail erachteraan dat het nu ineens wel geleverd worden en wel vanaf morgen? Kon toch niet, Waddeneiland weet je nog.

Dus nu maar voor de eerstvolgende en wel dinsdag afgesproken (maandag leveren jullie zeker niet)

Hopelijk ben ik dan wel thuis.....



Een steeds meer ontevreden client
Ben vanmorgen gebeld door bezorgdienst Revival dat vandaag niet geleverd kan worden want zo hebben niets ontvangen of is zoek! Wordt teruggebeld voor nieuwe afspraak als het gevonden is..... Wordt vervolgd ☹️. Dinsdag 10 sept. 14.03 uur




(Reviva bedoel ik)
Niet te geloven. Na16.00 uur gaat de bel en komt een meneer mijn simonly kaart afleveren. Dit ging alleen niet zoals op jullie video staat aangegeven. Ik heb dus niet € 0.01 gepind want "dat apparaat" had hij niet. Nu wel een simkaart maar niet geactiveerd. Kunnen jullie dit voor mij regelen?
Hoi @Ontevreden client. Ik neem het even over van mijn collega Bart. Wat goed dat je inmiddels een simkaart hebt ontvangen. Ik ga gelijk voor je uitzoeken waarom je nog geen gebruik kan maken van deze simkaart. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. ☺️
@Ontevreden client Ik ben nog bezig om dit verder uit te zoeken. Heb je voor mij het simkaartnummer?
Hallo Vikash. Ik heb het simkaart nr. ingevuld bij mijn profiel onder internet. Ik begreep dat ik een email zou moeten ontvangen met een activeringscode!

Reageer