Skip to main content
De LG V30 geeft bij mij alleen maar problemen. Had de telefoon al eens teruggebracht naar de KPN in Lelystad en een nieuwe simkaart gekregen. Ook nog eens de fabrieksinstellingen teruggezet. Issues : Niet te verstaan tijden een conversatie. Opladen gaat zeer moeizaam Telefoon wordt warm en gaat vervolgens uit. Telefoon is nu 3 maanden oud en krijg geen vervanging bij KPN. Kost me veel tijd en veel ergernis. De service is dan ook zeer slecht. Werk bij een bedrijf waarbij ik 24/7 bereikbaar moet zijn. Zal morgen weer eens naar de shop gaan en 20 minuten in de rij wachten.... Service KPN is prima muv mobiel. Reden dat ik de vorige keer ben overgestapt.



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Fcb001, welkom op het KPN forum. Wat enorm zuur dat je een zeer slechte ervaring hebt met je nieuwe LG toestel en onze service. Wanneer je een verzekering hebt op je huidige toestel ontvang je van ons altijd een vervanger. Wanneer dit niet het geval is, kunnen we je helaas geen leentoestel meegeven. Ik heb nog wel een tip om de wachttijd in de winkel te ontlopen, je moet daarvoor wel uitwijken naar Almere.

In de KPN winkel Almere kun je een afspraak maken, handig 🙂
Hallo Fcb001, is het gelukt je defecte toestel ter reparatie aan te bieden in de KPN winkel? Ik ga er vanuit. Je hebt hier geen vragen meer gesteld. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat het weten! We helpen je hier graag 🙂

Reageer