Skip to main content
Vraag

Problemen met met 4G verbinding iPhone 11

• 31 januari 2025
  • 14 reacties
  • 124 keer bekeken

Vorig jaar 23 oktober problemen met onze iphones bij de kpn aangemeld. In december is de iphone 11 van mijn vrouw omgeruild. Maar mijn iphone nog steeds niet. Vele malen met de klantenservice gebeld maar steeds hetzelfde antwoord dat het in onderzoek is. Drie weken geleden heb ik telefonisch een klacht ingediend en daar zou ik binnen een week iets van horen.  Niets vernomen. 

Beste KPN. Zo kan je een klant die al zolang klant is van KPN Mobiel, TV, Internet niet behandelen. Het is voor mij nu nog maar een kleine stap om alle services en abonnementen op te zeggen en naar de concurrent te gaan. Dat hebben jullie nu eindelijk voor elkaar gekregen.

14 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 782 reacties
  • 31 januari 2025

Hoi ​@Ronba. Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent als je al zo lang aan het wachten bent op de oplossing voor jouw iPhone 11. En heel vreemd dat het toestel van je partner in december omgeruild kon worden en dat het onderzoek voor jouw toestel veel langer moet duren. 

Ik wil graag voor je kijken wat er te vinden is wat betreft het onderzoek en de klacht die je hebt ingediend. Zou je je profiel willen aanvullen met je persoonlijke gegevens en in het veld persoonlijke opmerkingen het imeinummer van jouw iPhone 11 willen vermelden? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 31 januari 2025

Persoonlijke gegevens aangevuld.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 782 reacties
  • 31 januari 2025

Dank je! De navraag wat betreft jouw situatie staat uit en hopelijk heb ik snel weer nieuws voor je. Goed weekend!

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 3 februari 2025

Goedemorgen Arjan. Al iets nieuws vernomen?.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 782 reacties
  • 3 februari 2025

Hoi Ronba. Ik verwacht deze week een reactie te krijgen. Ik kom bij je terug zodra ik iets weet :)

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 4 februari 2025

Beste Arjan. Ik verwacht is me toch weer veel te vaag. Dit hoor ik al maanden dat ik snel of binnenkort etc antwoord krijg. Is het nou echt niet mogelijk in zo’n groot bedrijf als kpn direct antwoord te krijgen. Ik wacht deze week wel af maar eigenlijk ben ik helemaal klaar met kpn. Geen antwoord deze week dan stap ik over met al onze contracten naar een andere provider. Met vriendelijke groet, Ron Baarslag.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 782 reacties
  • 4 februari 2025

Ik begrijp je ongeduld in deze volkomen. Ik zou hetzelfde hebben als ik maanden lang moest wachten op überhaupt een reactie of iets van communicatie. Alleen ik wil je wel vragen om ons toch even de kans te geven hier in te duiken en te kijken wat we voor je kunnen doen. Ik kan er geen tijd op plakken helaas wanneer ik een reactie terug krijg. Maar weet wel dat we er serieus naar kijken en dat je gelijk iets van mij hoort, zodra ik nieuws voor je heb. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 782 reacties
  • 4 februari 2025

Hey Ron. En nog geen uur later was ik daar alweer met goed nieuws! Als je je gegevens invoert op www.kpn.com/vervangjetelefoon, dan kun je gelijk verder om daar de omruil van je iPhone 11 te regelen. Dit stond blijkbaar al klaar, maar is helaas niet goed gecommuniceerd naar jou. Mijn excuses daarvoor. 

Hopelijk kom je er zo uit en heb je snel het nieuwe toestel in handen. 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 4 februari 2025

Arjan hartelijk bedankt voor de service. Is het gelukkig toch nog goed gekomen. Ik heb de nieuwe iPhone al geregeld via de link.

met vriendelijke groet, Ron.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 februari 2025

Beste KPN, medio 2024 heb ik een klacht ingediend vanwege mijn haperende Iphone 11. Men heeft een ticketnummer gemaakt, en men zou contact met mij opnemen ‘wanneer ik aan de beurt’ zou zijn. Weken daarna nogmaals gebeld, en te horen gekregen dat ik geduld moest hebben. In oktober ontving ik een sms bericht dat jullie er druk mee bezig waren en mij op de hoogte zouden houden. Sindsdien niets meer gehoord! En dan krijg ik vandaag een sms bericht dat ik snel (vóór 1 maart) naar de website ‘vervangjetelefoon’ moet gaan omdat anders mijn recht op vervanging vervalt.  

Wat is dit voor klankbejegening en klachtafhandeling?  groet, G.Heling. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 782 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi ​@GHeling. Dat is een lange periode geweest zonder bericht. Heb je zelf ook geen contact opgenomen met ons om navraag te doen hoe het ervoor staat?

De meeste klanten die in aanmerking komen voor een omruil hebben eind oktober al een bericht van ons gehad dat ze een nieuw toestel kunnen verwachten. Heb je deze niet ontvangen? Nu krijg je gelukkig nog een reminder om het alsnog in orde te maken, dus ik wil je aanraden alsnog naar www.kpn.com/vervangjetelefoon te gaan en je nieuwe toestel aan te vragen. Dan komt de aanvraag van je nieuwe toestel in ieder geval niet in gevaar. 

Wat betreft de klachtafhandeling zou je ook een deel van de abonnementskosten terug moeten hebben gekregen. Dat is als het goed is in november gebeurd. Er is toen voor klanten die daar recht op hebben een creditfactuur aangemaakt en het bedrag zou op je rekening gestort moeten zijn. Als je wil kan ik bij jouw gegevens kijken of dit allemaal ook voor jou geldt. Vul dan je profiel in met je persoonlijke gegevens en geef dan hier een seintje als dat gelukt is. 

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi Arjan. Ik heb mijn gedeelte van compensatie abonnement ook nog niet ontvangen. Zou jij dit voor mij alsjeblieft willen navragen. Met vriendelijke groet, Ron.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Je hebt gelijk ​@Ronba. Voor één van je nummers heb je wel compensatie ontvangen, maar het andere nummer (**615) niet. Dat ga ik alsnog in orde laten maken. Het creditbedrag wordt meegenomen op de volgende maandfactuur. Het bedrag wat overblijft na verreken met de abonnementskosten wordt dan op je bankrekening gestort.  

• Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 3 maart 2025

Dankjewel Arjan.

Reageer