Skip to main content

Beste lezers,

 

Sinds een aantal dagen heb ik weer last van slecht bereik in het centrum van Amsterdam.

Ik zeg weer, want dit was in het begin van het jaar ook al.

 

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben, en weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Ik heb een E-SIM. Natuurlijk al op vliegtuigstand gezet, en ook de iPhone helemaal uitgezet.

Blijft nog steeds slecht.

 

Nu ben ik mobiel slecht bereikbaar, en als de telefoon wel over gaat, dan is het slecht/ niet te verstaan.

Hopelijk weten jullie een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Diederik

Hallo @DiederikW ,

Heb je al gekeken op deze website?:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 


Hoi @DiederikW, welkom op ons forum!
Inmiddels zijn we al weer even verder natuurlijk, ervaar je dit probleem nog steeds? Ik kan zo niets vinden over een storing maar op de pagina die Noordzee hierboven noemt kun je de stappen vinden die je hiervoor kunt doorlopen. Als er een storing bekend is zul je dit daar ook vinden.


Beste 

Hallo @DiederikW ,

Heb je al gekeken op deze website?:

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

Hoi Noordzee,

 

daar heb ik inderdaad al op gekeken en er staat dat de storing t/m september is.

Dit is natuurlijk niet normaal, dat ik tot die tijd zeer slecht bereikbaar ben. Vanuit deze locatie run ik mijn onderneming, en klanten kan ik niet eens normaal verstaan.
Meestal krijg ik alleen een SMS met een gemiste oproep.
 


Ah dat is niet handig nee, heb je een zakelijk abonnement? Dan kun je het beste terecht op het zakelijke forum op 0800-0403

Als je slechte dekking hebt of door de storing slecht signaal kan het een heel eind helpen VoWifi aan te zetten op je telefoon. Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402


Ah dat is niet handig nee, heb je een zakelijk abonnement? Dan kun je het beste terecht op het zakelijke forum op 0800-0403

Als je slechte dekking hebt of door de storing slecht signaal kan het een heel eind helpen VoWifi aan te zetten op je telefoon. Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402

Wij hebben een privé abonnement.

Eerder had ik vanuit deze locatie wel goed bereik, en mensen met Vodafone niet. Nu is het bij KPN ook weer slecht. Het gaat om mobiel bellen en mobiel internet.
Het is dus niet het geval dat we in een nieuw gebouw zitten.

Er is blijkbaar onderhoud aan een van de zendmasten, wat tot September gaat duren. Wat natuurlijk kan, maar het lijkt me wel dat hier een juiste tijdelijke oplossing voor moet komen, want nu is er gewoon echt slecht bereik.