Skip to main content

Problemen met mobiel internet op iPhone 11

  • 11 September 2024
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Goede morgen ik heb sinds kort ook hetzelfde probleem met de iPhone 11 en het mobiele internet 

is hier al een oplossing voor gevonden heb zelfs al de nieuwste iOS geïnstalleerd maar dit maakt ook geen verschil 

gr Jan

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt

Hi @Gardensnake! Als de update niet helpt dan kun je hiervoor met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
Als je aan mijn collega uitlegt wat het probleem is, dan zal deze een ticket aanmaken voor de technische dienst. Zij hebben het enorm druk op dit moment, dus het kan even duren voor je reactie van hen krijgt, maar via die weg wordt het dan opgepakt! 


Hi @Gardensnake! Als de update niet helpt dan kun je hiervoor met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
Als je aan mijn collega uitlegt wat het probleem is, dan zal deze een ticket aanmaken voor de technische dienst. Zij hebben het enorm druk op dit moment, dus het kan even duren voor je reactie van hen krijgt, maar via die weg wordt het dan opgepakt! 

Hoi Sanne 

 

Ik heb gisteren gebeld en er is een ticket aangemaakt 

gr Jan


Reageer