Skip to main content

Ik maak sinds kort gebruik van een zakelijke e-sim van KPN voor mijn iphone 11. Deze heb ik toegevoegd aan mijn iphone waarbij ik ook een normale privé simkaart van Vodafone gebruik. Bellen werkt perfect, maar ik heb mega veel problemen met mobiele data. Bijna nooit meer geeft mijn telefoon aan dat er 5G beschikbaar is en het laden van een whatsapp bericht duurt al 1 minuut. 

Ik heb al verschillende instellingen aangepast zoals alleen voor één sim de mobiele data gebruiken, beide gebruiken en wisselen tussen beide abonnementen/ sim, maar helaas helpt niks. 

 

Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat kan je doen om het op te lossen?

E-sim of simkaart heeft er niets mee te maken. Er is een grote storing m.b.t. iPhone 11, 12 en SE2020 op het kpn netwerk.

Duurt al een maand en nog geen zicht op oplossing. Oorzaak ook nog niet achterhaald.

Dit zijn drie van de vele topics.

 


Hallo @Sannewielenga, er zijn op dit moment problemen op ons netwerk met iPhone 11. Het advies is om sowieso contact op te nemen met de klantenservice. De medewerker die jij spreekt kan dan een melding aanmaken voor de technische dienst. 


Reageer