Skip to main content

Vanuit Manila kunnen we niet naar NL bellen en we zijn niet de enigen. Heb nu wel een heel groot probleem lig in het ziekenhuis en kan de verzekering niet bereiken. Alles wat bij Anton staat hebben we allemaal geprobeerd en wil dus graag dat jullie zo snel mogelijk contact opnemen

Wat gebeurt er als je naar Nederland belt? Wat hoor je dan?
Je belt wel een internationaal nummer met +31 notatie?
En wat voor nummer is het? Gewoon één met een netnummer?
 


Je hoort niets. Wij zijn van hier uit niet de enigen die dit probleem hebben.  Het gaat om alle nummers en ja we gebruiken + 31. We hebben ook alle adviezen die Anton had gekrgen, ook dat werkte niet


Wie is Anton?

Maar is er in het ziekenhuis geen vaste telefoonverbinding die je dan kan gebruiken? Het mag dan wel 2024 zijn, maar er is nog meer dan mobiele telefonie, hé. 🙂


Als dat mag zouden  de dat zeker doen.😷

En erzijn hier geen telefoon cellen 


Ik neem aan dat als je de medewerkers daar lief aankijkt, en het probleem uitlegt, dat je vast wel mag met hun telefoon mag bellen hoor. Of dat ze de 'public phone' daar aanwijzen. Het gaat om de gezondheid, en niet om een kletspraatje met een vriendin.


Hallo @erwin lokate, wat ontzettend vervelend deze situatie. Ik begreep van mijn collega's van de webcare afdeling, dat met hen ook contact is? Wie hen gaat het wel sneller om tot een oplossing te komen, zodat er er naar Nederland gebeld kan worden.Â