Skip to main content
Beantwoord

Problemen met omzetten naar zakelijk

• July 23, 2026
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb vanuit simyo een abonnenment omgezet naar een zakelijk abonnement. Ik heb hoerbij een e-sim nodig maar heb sinds de omzetting helemaal geen bereik meer op dit nummer. Hoe kan ik dan een e-sim aanvragen?? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Marloesradix 

Ik neem aan, dat je van een Simyo abonnement bent overgestapt naar een Zakelijk KPN mobiel abonnement, maar dat je van het nieuwe zakelijk mobiel abonnement geen eSIM hebt ontvangen waardoor je nu onbereikbaar bent.

De snelste weg om weer bereikbaar te zijn, is om even langs een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Daar kunnen ze je direct helpen met een geactiveerde eSIM op je smartphone, waarna je al bellend de winkel verlaat, en dus weer voor iedereen bereikbaar bent.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de KPN Winkel, daar wordt om gevraagd.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Marloesradix 

Ik neem aan, dat je van een Simyo abonnement bent overgestapt naar een Zakelijk KPN mobiel abonnement, maar dat je van het nieuwe zakelijk mobiel abonnement geen eSIM hebt ontvangen waardoor je nu onbereikbaar bent.

De snelste weg om weer bereikbaar te zijn, is om even langs een KPN (XL) Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Daar kunnen ze je direct helpen met een geactiveerde eSIM op je smartphone, waarna je al bellend de winkel verlaat, en dus weer voor iedereen bereikbaar bent.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de KPN Winkel, daar wordt om gevraagd.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Marloesradix . Wat een vervelende gang van zaken.

Ben je al bij een winkel geweest, zoals ​@Michel.uit.Arnhem  voorstelt?  

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Marloesradix 

Daar ben ik eerlijk gezegd ook benieuwd naar, of je inmiddels langs de KPN winkel bent geweest?