Skip to main content

@Mr. Telegram . Bedankt voor de reactie. Ik heb alle opgestuurde documenten nogmaals aandachtig bestudeerd maar kan nergens dit  S.xxxx nummer vinden. Het staat niet op mijn aankoopbon of prijsoverzicht.. Blijkbaar is dit een belangrijk nummer. Heb je nog een tip voor mij waar ik dit kan vinden

Admin: afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

@Mr. Telegram . Bedankt voor de reactie. Ik heb alle opgestuurde documenten nogmaals aandachtig bestudeerd maar kan nergens dit  S.xxxx nummer vinden. Het staat niet op mijn aankoopbon of prijsoverzicht.. Blijkbaar is dit een belangrijk nummer. Heb je nog een tip voor mij waar ik dit kan vinden


hoi @Marieke Strik, als het goed is heb je het volgende document van KPN ontvangen: (zie KPN mail Uw contract, heb ik 1 dag na mijn online bestelling ontvangen)

Overeenkomst mobiele aansluiting

Met rechts boven in het document staat:
 

Identiteitsbewijs: Rijbewijs (NL)

Identiteitsnummer: xxxxxxxxxx

Geboortedatum: 01-01-1900

Bestelnummer: S3000000-2900000

Klantnummer: 11112222333

 

Verder op het document staan het mobiele nummer, abonnement en toestel

Apple iPhone 14 Pro Max 5G 512GB, Deep Purple

 

Het bestelnummer en gekochte toestel zal ter verificatie gebruikt worden denk ik.

P.s. Bij het uploaden heb ik wel mijn rijbewijs nummer zwart gemaakt. 


@Mr. Telegram, erg bedankt voor de info! Dit document heb ik nog niet verstuurd inderdaad en kwam pas later in mijn mail. Nu inmiddels geuploaded. Ben benieuwd!


@Mr. Telegram, erg bedankt voor de info! Dit document heb ik nog niet verstuurd inderdaad en kwam pas later in mijn mail. Nu inmiddels geuploaded. Ben benieuwd!

Nadat ik dit had gedaan kreeg snel de goedkeuring, ik wacht nog dat het geld is bijgeschreven, de terugbetaling van het toestel was ook vlot.