Skip to main content

Sinds 3 weken een pixel 9 mobiel. Vanaf het begin is het toestel warm en geeft de melding dat het geheugen bijna vol is. Nu zit ik in Portugal en het toestel wil waarschijnlijk een update doen maar blijft hierop hangen. Het toestel heeft een vinger beveiliging en wanneer je het opnieuw opstart (uitzetten en waar aan) dan krijg ik een gesloten slotje en geen vingertoegang.

Wanneer ik overga met een noodoproep dan krijg je wel een startscherm met vingerherkenning maar dan zie ik alleen dat het bezig is met een update wat niet stopt.

Wie heeft hier ervaring mee want nu is de mobiel totaal onbruikbaar.  Heel lastig.

Ik kan nu alleen de tablet gebruiken in het hotel.

Slechte ervaring voor een nieuw model pixel 9

😣

Ik denk het niet anders kan helpen dan een factory reset. Let op, indien Device Protection is aan, een Login met de bestaande Google Account is vereist. Als je het wachtwoord niet meer weet, login op een andere telefoon of een PC en reset het wachtwoord.

Druk tegelijk bij uitgeschakelde telefoon beide Power en Vol- en los laten tot je de Recovery Mode ziet, kies Recovery met Volume Toetsen en Power. Dan bij Wipe data/factory reset Factory reset kiezen en daarna reboot. Alle daten zijn verloren maar je kan jouw telefoon opnieuw instellen en gebruiken.

Dank voor je reactie. Ik zal deze actie thuis uitvoeren en kijken hoever ik kom. Ik heb hier een poging gedaan met de aan/uitknop en volume + knop, maar niet toen zat er nog spanning op.

Even tot thuis wachten. Wel droevi allemaal omdat ik nu veel gegevens kwijt bent en ook niet zeker ben dat dit uiteindelijk de oplossing is.

Nogmaals dank voor de reactie. 

👍

@michael01 Je hoef niet wachten tot de batterij leeg is. Druk tegelijk Power en Volume Up tot je een trilling voel, beide toetsen los laten en druk Volume Down en hou het vast (ongeveer 10s) dan kom ook het recovery screen.

Dank ga het in Nederland uitvoeren met een stabiele internet verbinding 🤞

Helaas was het niet mogelijk om een reset uit te voeren bij de Pixel 9. Ook niet bij de KPN winkel. Nu wacht ik op een resultaat en heb sinds de vakantie geen telefoon omdat er een update uitgevoerd moet worden en dit kan alleen in de fabriek??
Heb nu meer dan een maand geen mobiel😞😞

Wat vervelend dat je al zo lang zonder telefoon zit! Jammer dat mijn collega's in de KPN winkel jou ook niet verder kunnen helpen. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

vreemde is dat KPN zegt wij wachten op Reconext en Reconext zegt ik wacht op KPN.
Niemand is in de lead en de klant is de pineut. Meer dan 2 weken krijg ik steeds hetzelfde te horen. 

Slechte kwaliteit en geen management die een beslissing neemt😞

Reageer