Skip to main content
Vraag

Problemen met Samsung mobiel; is het mogelijk om deze om te ruilen?

• September 18, 2025
  • 17 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik ben al weken bezig met oplossing van mobiel die half jaar oud is, software niet goed was, bij Samsung geweest, nu weer probleem met koppelen van hoortoestellen, tv streamer, zou ook weer software probleem zijn. Vraag om omruilen naar ander toestel met eventueel bij betaling. Kpn service stuurt je van bibliotheek naar babo en niks wordt opgelost. Klantenservice is gewoon belabberd. Als zo moet zeg ik na 53jaar kpn lid mijn abonnementen op!

17 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 18, 2025

Beste ​@100419 , bij KPN ben je klant, geen lid, het is geen vereniging.

Een mobiel van een 1/2 jaar oud met een probleem moet op te lossen zijn, zeker bij Samsung zelf,  je hebt immers nog garantie.

Een ander toestel is geen oplossing of je huidige toestel moet echt defect zijn.

Noem is 1 concreet probleem,  dan kunnen we meedenken aan een oplossing.

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Probleem is koppeling hoortoestellen, al derde hoortoestellen die niet tevkoppelen zijn, even mooi tv streamer

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Kpn service zegt zelf deze te zwak is, dus, ligt aan mobiel, dus wel andere mobiel zou oplossing zijn.

Tv streamer reageerd ook niet,audicien snapr hier niks van

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Is al tweede keer naar samsung  moet, dus is ook niet de oplossing jand

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Kpn service zegt zelf deze te zwak is, dus, ligt aan mobiel, dus wel andere mobiel zou oplossing zijn.

Tv streamer reageerd ook niet,audicien snapr hier niks van

Als ik het goed begrijp dan is de mobiel die je zelf gekocht hebt dus niet geschikt voor je gehoorapparaat? Maar dan heb je zelf helaas een verkeerde keuze gemaakt, daar is KPN niet verantwoordelijk voor. Begrijpelijk dat KPN jouw mobiel na een half jaar dan niet gaat omruilen.

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Kpn tevoren gezegd,toestel met mogelijkheid voor koppeling hoortoestellen, dus vanwege vorige mobiel kapot ging en in de winkel deze aanbood, weet ik nog niet of dat problemen gaf.kpn wel verantwoordelijkheid heeft

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Ik heb dus geen keus gemaakt,vertrouwd op de kpn winkel. 2x software is miz geen goede ervaring wel

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Welke Samsung en welk hoortoestel heb je? Graag de precieze modelgegevens.

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

De a26 en krijg vanmiddag  nieuwe hoortoestellen. Om weer te kijken of koppeling wel lukt.dit zijn connexx Hoortoestellen 

• September 18, 2025

Kpn tevoren gezegd,toestel met mogelijkheid voor koppeling hoortoestellen...

Daar hebben de meeste KPN medewerkers helemaal geen verstand van. Dus die zeggen al gauw dat het zal werken. Zo gaat dat nu 1maal. Je moet bij de leverancier van het hoortoestel vragen welke toestellen geschikt zijn. Niet bij KPN. 

Heb je het toestel al eens gereset naar fabrieksinstellingen? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

De a26 en krijg vanmiddag  nieuwe hoortoestellen. Om weer te kijken of koppeling wel lukt.dit zijn connexx Hoortoestellen 

Ik neem aan dat je deze app gebruikt Connexx Smart Connect - Apps op Google Play ? Ik zie dat het een verouderde app is en dat er meer gebruikers zijn met verbindingsproblemen. 
De KPN medewerker valt niets te verwijten, hij weet dat het zou moeten werken en dat klopt ook. Maar veel hangt af van de kwaliteit van de app en de kwaliteit van de gehoortoestellen.

• September 18, 2025

Ik neem aan dat je deze app gebruikt Connexx Smart Connect - Apps op Google Play ? Ik zie dat het een verouderde app is ...

Bij mijn Samsung zegt die zelfs dat m'n toestel niet compatibel is.

Ik heb een A54. Deze verschilt nauwelijks van de A26.

Maar ik zie ook nog andere apps van Connexx staan.

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Ik heb een Samsung A34 en idd zoals ook marlon92 aangeeft niet compatibel. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 18, 2025

Hoortoestellen connecten ook niet rechtstreeks met een TV. Daar zijn speciale hoorhulpmiddelen voor om tv te luisteren/kijken met je hoorapparaten.

Je hebt dus nog een tussenstap nodig d.m.v. een 1-mans ringleiding of een andere interface tussen hoorapparaten en tv-toestel. Een goede audicien kan je daar in adviseren.

Zelf ben ik een zeer ervaren hoortoestel gebruiker en weet zo langzamerhand hoe e.e.a. werkt.

​@100419 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Er is een firmware update uitgebracht, zoek in de Playstore naar: Connexx myUpdater app

De Connexx myUpdater app is een nieuwe losse app die het mogelijk maakt om nu ook vanuit huis de nieuwste software update van uw Signia IX hoortoestellen te installeren. Heeft u een Signia hoortoestel van het nieuwste platform IX, dan hoeft u niet meer langs bij uw audicien voor het verkrijgen van nieuwe software updates. Dit kunt u voortaan zelf door de Connexx myUpdater app te downloaden. In de Signia app krijgt u een melding wanneer een nieuwe firmware update beschikbaar is. Wanneer u op de link in de Signia app klikt volgt meer informatie om de firmware uit te voeren met behulp van de myUpdater app.

https://oorwerk.nl/nieuw-doe-vanaf-nu-signia-firmware-updates-met-behulp-van-de-myupdater-app-zelf-vanuit-huis/ 

Deze is in ieder geval ook compatibel met mijn S24.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 19, 2025

Hi 100419, welkom allereerst bij onze community. 

Dit lijkt mij ook ongewenst en vooral vervelend dat je je gehoorapparaat niet kunt gebruiken. Ik denk ook graag mee. 

De vraag is of het toestel daadwerkelijk defect is of dat het niet samenwerkt met die gehoorapparaten, werkt het met een ander toestel weg? Zo ja, dan moet het toestel toch onder garantie opgestuurd worden. 

Ik ben ook benieuwd of dit nu werkt met de tip van Summertime hierboven, waarvoor dank. Ook ben ik benieuwd of het met de nieuwe gehoortoestel werkt die nu onderweg is. 

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 19, 2025

Zoals ik in het ander topic al aangaf is het ook belangrijk bij het koppelen met de app op je telefoon of het hoortoestellen zijn met vervangbare batterijen of oplaadbaar.

Â