Skip to main content

Hallo KPN,

Mijn zoontje heeft sinds kort een nieuwe Simkaart van KPN.

Hiervoor zat hij bij Simyo en hij wilde graag zijn nummer behouden. Eergisteren de simkaart gehad, maar hij kan niet bellen en gebeld worden. Nu zie ik bij mijn profiel (bij andere nummers, mijn zoontje heeft Sim-only kids)ook een ander nummer staan, kan dit kloppen? En hoe dan nu verder?

mvg,

sindy

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Goedemorgen KPN,

Voor mijn zoontje had ik een simkaart van KPN gekocht (Simonly kids) met nummerbehoud. Hij had eerst prepaid. Nu is laatst de simkaart binnengekomen en kan hij niet bellen of gebeld worden. Bij mijn profiel staat er ook een ander nummer dan dat mijn zoontje had. Kan dit kloppen en hoe stel ik dat nieuwe nummer dan in?

mvg,

Sindy

 

Admin: bericht verplaatst naar eigen topic


Ha @Sindy80, welkom en sorry voor de late reactie! Ik zie dat je in de tussentijd contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Is alles nu in orde? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Hey @Marcia_ ,

Als het goed is krijg ik een mailtje! Ben wel erg benieuwd wanneer 🙂 Ik hoop dat het het voor mijn zoontje op tijd is geregeld 

Bedankt voor je berichtje!

mvg,

Sindy


Dat duurt in de regel een paar werkdagen, maar kan wat langer duren i.v.m. de feestdagen, ben ik bang. Mocht je nou in de week na kerst niets gehoord hebben, laat het dan vooral weten. We helpen je graag verder. 


Hoi @Marcia_ 

Ja we wachten het af! Bedankt voor je berichtje.

Fijne dagen!!

groeten,

Sindy