Skip to main content

Ik zit met hetzelfde probleem. Nu heeft mijn zoon een abonnement bij Simpel en het versturen van de Sms naar 6688 lukt niet. Bij klantenservice wisten ze het ook niet. 
 

welke acties kan ik nu ondernemen? Hij wil uiteraard zijn nummer behouden

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi @Mark Puijpe! Door drukte, kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht. Is dit probleem inmiddels opgelost?
Wat belangrijk is bij het bevestigen van een nummerbehoud aanvraag, is dat je een nieuw SMS bericht aan maakt (in plaats van reageren op ons bericht) met de tekst JA naar 6688. Kan het zijn dat de SMS diensten geblokkeerd zijn bij de huidige provider, waardoor het versturen van deze SMS nu niet mogelijk is?
Je kunt ook het klantnummer van de huidige provider, Simpel, aan ons doorgeven: dan vragen wij op basis daarvan alsnog nummerbehoud aan. Doorgeven kan op één van de volgende manieren:

  • Telefonisch via 0800 0402. 7 dagen per week bereikbaar tussen 8 en 22 uur.
  • Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Voor chat gelden dezelfde openingstijden.

  • Via jouw Forum profiel: vul het profiel aan met het bestelnummer, klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant, de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is en klantnummer huidige provider. Je kunt het vakje “Persoonlijke opmerkingen” gebruiken voor extra informatie.

Laat je weten of het gelukt is of als ik nog iets voor je kan betekenen?


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om nummerbehoud aan te vragen. Anders weet je ons te vinden!