Skip to main content
Beantwoord

Problemen sinds december met mobiele abonnement

• May 20, 2025
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Ongelofelijke slechte service van KPN.

Eind december als nieuwe klant bij KPN gekomen. Vanaf de eerste dag al problemen met mijn mobiele abonnement. Of geen internet of niet gebeld kunnen worden of zelf niet kunnen bellen. Diverse keren contact gehad, elke medewerker dacht een oplossing te hebben. Vervolgens werkte het een aantal dagen, en dan begonnen de problemen weer. 
Mederwerkers verschuilen zich achter elkaar, door elke keer een ticket aan te maken zodat ik terug gebeld word, dit word vervolgens niet gedaan. Na 5 maanden beleeft geweest te zijn vandaag uit mijn slof geschoten waarop de medewerker de verbinding verbrak. 
Hierop alles uit handen gegeven aan de rechtsbijstand, kpn ga ik in gebreken stellen al mijn diensten bij KPN ga ik stopzetten. 

Wees dus gewaarschuwd, ga niet in zee met dit bedrijf. Als nieuwe klant kussen ze je schoenen en zijn de mederwerkers bereid om alles voor je te doen. Wanneer de

problemen komen zijn ze niet thuis.

ZEER SLECHTE SERVICE 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jurrian82, welkom op onze community! Wat balen dat je zo slecht geholpen bent. Dit moet goed op te lossen zijn lijkt me maar ik snap dat dat moment een beetje gepasseerd is.

Mocht je hierover toch nog eens contact willen kun je hiervoor online een belafspraak maken. Als ik dit zo hoor denk ik wel dat het goed is dat de technische dienst hier even naar kijkt maar waarom zij geen contact hebben gehad met jou heb ik geen verklaring voor.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 20, 2025

Heb je een iPhone? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2025

Heb je een iPhone? 

Ja klopt iPhone 14 Pro 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jurrian82, welkom op onze community! Wat balen dat je zo slecht geholpen bent. Dit moet goed op te lossen zijn lijkt me maar ik snap dat dat moment een beetje gepasseerd is.

Mocht je hierover toch nog eens contact willen kun je hiervoor online een belafspraak maken. Als ik dit zo hoor denk ik wel dat het goed is dat de technische dienst hier even naar kijkt maar waarom zij geen contact hebben gehad met jou heb ik geen verklaring voor.

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Hoi Thomas,

ik zou niet weten hoe dit opgelost gaat worden. 

Gister weer van verbazing van mij stoel gevallen. 
Mijn vrouw word gebeld, ja we kunnen u man niet bereiken. Nee joh je neemt het, dat is nou juist het probleem.
Als dit de kennis is van de technische dienst dan heb ik er een hard hoofd in.

Waarschijnlijk kun je alles terug lezen van al het contact dat er is geweest, ik zie niet in wat een afspraak maken voor nut heeft. Niemand kan wat of heeft de kennis. Degene die er over gaan krijg ik niet te spreken. 
Leg mij maar uit wat ik dan nog moet doen.

Oja, komend zaterdag (24 mei )zit ik al 14 dagen zonder bereik en zonder internet.