Skip to main content
Ik krijg ook een melding dat het

niet lukt. Tel nr wordt niet herkend. Ben al 20 jaar klant met hetzelfde nummer.



Admin: Bericht afgesplitst van Product koppelen

Goedenavond @JBteT, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Wat raar dat het niet lukt om je mobiele nummer te koppelen! Er zit niet heel misschien een typefout in? En het nummer is ook al 20 jaar bij KPN, of ben je onlangs overgestapt? En ik ga er vanuit dat je het via de MijnKPN website probeert. Wil je eens kijken of een andere internetbrowser misschien helpt?



Ik kijk graag het een en ander voor je na! Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? En als je een seintje wil geven als dat gelukt is, heel graag! Dan ga ik voor je kijken 🙂
Heb het al tig x geprobeerd dus typefout is uitgesloten.

ik meem aan dat de app ook is voor zalelijk?

heb mijn profiel aangepast, behalve klantnummer. Zit nu in buitenland.(eu)
@JBteT, dat is duidelijk. Voor zakelijke klanten (KPN Een en Grootzakelijk) is er een aparte app. Dit kan je allemaal nakijken op de zakelijke MijnKPN website!
Kom ik ook niet verder, want daar wordt mijn mailadres niet herkend.

word er zo langzamerhand gestoord van.

kunt u dit niet gewoon oplossen? Zoniet dan ent u mij kwijt als klant.

Ik zou ook een mail krijgen ter bevestiging van aankoop van extra mb’s. Niks ontvangen. Zou afgelopen maandag al.

En kunt u misschien wat sneller antwoorden?
@JBteT, krijg je deze foutmelding bij het inloggen of bij het registreren? In ieder geval, dat is wel de juiste manier. Ik heb namelijk even op het adres gekeken die je had gegeven en dit is een zakelijk abonnement.



Mocht het ook met een nieuwe registratie niet lukken, kan je altijd bellen met 0800-0403 (in het buitenland via +31612001200) of contact opnemen met ons zakelijk Forum of chat.



Dat is ook de snelste manier, omdat we op dit Forum werken op basis van binnenkomst, en dus vaak pas kunnen reageren na 24-48 uur (afhankelijk van de drukte).

Reageer