Skip to main content
Beantwoord

puk code

• November 10, 2019
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

ik ben mijn puk code kwijt; bij opvragen moet ik inloggen bij mijn kpn; ik krijg echter een sms je op mijn geblokte toestel dat ik niet kan openen.

hoe nu verder.

Beste antwoord door RBxx

Hallo  @odilesikkes 

Op deze KPN pagina Pukcode opvragen kan je ook zonder MijnKPN en KPN-ID een pukcode opvragen. Een stukje omlaag op die pagina vind je daar de optie “Formulier invullen”. Je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.

Heb je dit kaartje niet meer? Daar staat de PUK-code ook op!

Succes!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 10, 2019

Hallo  @odilesikkes 

Op deze KPN pagina Pukcode opvragen kan je ook zonder MijnKPN en KPN-ID een pukcode opvragen. Een stukje omlaag op die pagina vind je daar de optie “Formulier invullen”. Je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.

Heb je dit kaartje niet meer? Daar staat de PUK-code ook op!

Succes!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 10, 2019

Hoi O, welkom hier.

Alex to the rescue :grin: Is dit een prepaid of een abonnement bij ons? Ik kan het in beide gevallen achterhalen. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 20, 2019

O, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.