Skip to main content

Ik heb mijn puk code nodig omdat mijn telefoon geblokkeerd is door een verkeerde invoer van mijn pincode. Helaas lukt het niet via mijnkpn en ben ik het kaartje kwijt waarop de puk code staat. 

 

 

Hay @wen90, welkom op het KPN forum. Ai, dat is lastig. Heb je een mobiel abonnement of prepaid? Ik kan je de PUK code verstrekken, daarvoor heb ik je gegevens nodig: postcode + huisnummer, naam contractant, klantnummer mobiel en geboortedatum. Wil je die invullen in je forumprofiel. Laat het me hier weten als je de benodigde gegevens hebt aangevuld. Dan stuur ik je via een privébericht met de code :)  


Hey @wen90, bedankt voor je privébericht. Ik mis nog je geboortedatum in je forumprofiel. Wil je die ook nog aanvullen?  


heb mijn geboortedatum ingevuld. 


volgens mij is alles nu ingevuld, is het mogelijk dat ik mijn puk code ontvang ? 

groetjes wen


Hey Wen, you've got mail :D


verkeerde pincode ingevuld vervolgens log ik in bij kpn klik op de link hoe ik mijn pukcode kan inzien. Staat er u kan de factuur niet inzien. Wat kan ik hier aan doen want ik kan nu ook niet de klantenservice bellen.


Hallo tvkdebeste, welkom op het KPN forum :) 

Via: KPN Puk-code opvragen kun je online de code voor het ontgrendelen van je sim-kaart opvragen :)