Skip to main content

PUK code van mijn simkaart in mijn nieuwe GSM klopt niet in de KPN app

• May 10, 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo 9-5-2025 kocht in een nieuwe GSM bij KPN winkel omdat mijn SIM lezer in mijn oude GSM kapot bleek. Intussen was mij echter al een nieuwe SIM toegestuurd. De medewerker in de winkel zei dat ik deze bij aankomst dan maar moest vernietigen. Ik heb dit braaf gedaan. Toch op het kaartje van de al toegezonden SIM kaart stond dus de PUK code die nu nog in mijn account staat in MIJN KPN.

Dit kan dus echt niet de juiste zijn want de medewerker had er in de winkel dus een ander in gedaan en geactiveerd. In mijn GSM zelf (bij info) kan ik wel het juiste simkaartnummer vinden van de simkaart die er nu in zit nl. ****

Kunt U de juiste bijbehorende PUK code in mijn account plaatsen of aan mnij doorgeven want ik wik hem wel graag weten.

Admin: simkaartnummer verborgen i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@GerardM55, wel gek dat je niet de juiste gegevens zag staan in MijnKPN. Is het ook niet op een later moment goed gekomen? Mogelijk moest het wisselen van de simkaart nog even verwerkt worden in onze systemen.

Zo niet, maak dan een belafspraak. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het jou uit komt. Via die weg kunnen we de juiste verificatie doen (die we verplicht zijn te doen) en helpt mijn collega je verder.