Skip to main content
Beantwoord

PUK code werkt niet?

• March 18, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Ik heb een Odido en KPN sim kaart, beide codes werkte niet om te ontgrendelen. Nu is de hele boel vergrendeld en de PUK code van KPN werkt niet om de vergrendeling op te heven. Mijn Odido abonnement is als het goed is afgelopen. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Maartenvd.d 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langsgaan.
Daar kun je dan een nieuwe/vervangende simkaart krijgen, die dan ook direct gekoppeld en geactiveerd wordt op jouw eigen 06-nummer.

Daarnaast begrijp ik dat je van Odido met nummerbehoud bent overgestapt naar KPN, maar is het niet duidelijk wanneer jouw 06-nummer overgezet zal worden naar KPN.
Ook dat kan dan direct gecheckt worden in de KPN Winkel.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, want dat wordt gevraagd ter verificatie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Maartenvd.d 

Welkom op de community van KPN.

Het beste kun je langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langsgaan.
Daar kun je dan een nieuwe/vervangende simkaart krijgen, die dan ook direct gekoppeld en geactiveerd wordt op jouw eigen 06-nummer.

Daarnaast begrijp ik dat je van Odido met nummerbehoud bent overgestapt naar KPN, maar is het niet duidelijk wanneer jouw 06-nummer overgezet zal worden naar KPN.
Ook dat kan dan direct gecheckt worden in de KPN Winkel.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, want dat wordt gevraagd ter verificatie.