Skip to main content
Mijn simkaart is geblokkeerd (telaak de verkeerde code ingevoerd, dom maar) Nu heb ik de PUK code maar nadat ik een nieuwe code heb aangemaakt krijg ik toch weer pukcode niet geaccepteerd nieuwe poging
Goedemorgen @Jan Koomen, bedankt voor je bericht!



Wat vreemd dat je jouw toestel niet weer werkend kan krijgen.. Ik begrijp dat je wel de juiste puk-code hebt, maar dat je hiermee niet verder komt? Dat is vervelend!



Nadat je jouw puk-code hebt ingevoerd, dien je 2 keer een nieuwe pincode in te typen. Zodat je zeker weet dat je geen typefout maakt!



Mocht ook dat niet lukken, kan ik nog even een extra check doen of het wel de juiste puk-code is. Zou je in dat geval jouw Forum profiel kunnen aanvullen met 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.



Ik hoor graag van je!
Sorry, ik ben inmiddels geholpen. Ik had een oude pukcode gebruikt. Deze was inmiddels gewijzigd. Nu kan ik weer bellen. Bedankt voor je reactie
@Jan Koomen, geen probleem! Fijn om te lezen dat het inmiddels opgelost is 😉 Heb je in de toekomst nog een vraag, dan weet je ons te vinden!

Reageer