Skip to main content
Beantwoord

Pukcode nodig maar toestel is geblokkeerd en kan geen sms ontvangen

• March 1, 2020
  • 3 reacties
  • 215 keer bekeken

ik zou mijn pukcode graag weten maar ik kan mijnkpn niet in en ben nog geen lid van mijn kpn, wil ik me inschrijven zegt die je krijg een sms maar ik ben geblokkeerd dus die ontvang ik niet, ook weet ik mijn simkaartnummer niet hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @AnsjeliekD. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw toestel geblokkeerd is. Je kan in MijnKPN jouw pukcode direct inzien. Je kunt de pukcode ook opvragen door een formulier in te vullen.  Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @AnsjeliekD. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw toestel geblokkeerd is. Je kan in MijnKPN jouw pukcode direct inzien. Je kunt de pukcode ook opvragen door een formulier in te vullen.  Laat je mij weten of het gelukt is?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@AnsjeliekD Is het gelukt om jouw pukcode te achterhalen en het toestel te deblokkeren? 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 12, 2020

Hoi @AnsjeliekD. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw toestel geblokkeerd is. Je kan in MijnKPN jouw pukcode direct inzien. Je kunt de pukcode ook opvragen door een formulier in te vullen.  Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!