Skip to main content
ik probeer mijn PUK code online op te vragen.. na invoer van alle info zegt kpn mij dat dit tijdelijk niet mogelijk is ...iemand een idee hoe ik het anders kan doen?



pin 3x verkeerd ingevoerd en kaartje kwijt van puk code ?..
Goedenavond @Jeppee010, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Een pukcode kan je gelukkig ook via onze klantenservice nog opvragen. Hiervoor hebben we wel een aantal gegevens van je nodig ter verificatie. Je kan ons bereiken via 0800-0105 of gebruik maken van onze LiveChat functie. Ze zullen in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, 06-nummer / klantnummer, bankrekeningnummer (laatste 3 cijfers) en simkaartnummer navragen voordat ze de pukcode mogen geven.



Ook ik kan je helpen aan de pukcode, dan zie ik graag je Forum profiel ingevuld met bovenstaande gegevens (bij persoonlijke opmerkingen kan je gegevens kwijt waar geen vakje voor is). Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.



Wil je laten weten of ik je hierbij kan helpen of dat je het via een ander KPN kanaal hebt geregeld?


@jeppe01, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Heb je inmiddels de pukcode kunnen vinden? Anders hoor ik het graag!

Goedenavond, ik probeer mijn puk code op te vragen maar het werkt niet in mijn kpn, ik krijg na pukcode inzien en kiezen voor mijn mobiele nummer alleen de pagina te zien waar verbruik en facturen staan. 
Ik heb daarna geprobeerd te chatten en na de bot stond ik in de wacht voor een live medewerker maar hij ging van 28 wachtenden naar 2 wachtenden in een half uur en bleef daarna een half uur op twee wachtende voor jou hangen. 
heb ik afgesloten en probeerde opnieuw maar krijg nu alleen chat bezet.

ik wil heel graag de puk code!


Dag  @Emmy1108 

Op deze KPN pagina Pukcode opvragen kan je ook zonder MijnKPN en KPN-ID een pukcode opvragen. Een stukje omlaag op die pagina vind je daar de optie “Formulier invullen”. Je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig.

Heb je dit kaartje niet meer? Daar staat de PUK-code ook op!

Succes!


uiteindelijk deed de optie het weer op mijn kpn.


uiteindelijk deed de optie het weer op mijn kpn.

Top! :)


Reageer