Skip to main content
Beantwoord

Raak ik mijn e-sim kwijt als ik mijn Samsung S22 terugzet naar de fabrieksinstellingen?

• April 7, 2025
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Ik heb een vraag, 

Nou begint mijn S22 langzamer te worden.  Als ik mijn telefoon reset naar fabriekswaarde dan ben ik mijn E sim kwijt. Is die makkelijk te kopen voor 1 euro of iets als ik hem gereset heb? 

Beste antwoord door WhitteHavik

Dank jullie wel, bij fabriekswaarde terugzetten kon ik kiezen voor de optie : E sim behouden 

Dat scheelt enorm veel ellende 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 7, 2025

Hallo ​@WhitteHavik ,

Wat gebeurt er als ik mijn toestel terugzet naar fabrieksinstellingen?

Dit zal ook je e-sim verwijderen. Je kunt via MijnKPN jouw e-sim opnieuw installeren op hetzelfde toestel. De MijnKPN app herkent het unieke EID (elektronisch identiteit nummer) van jouw toestel en zal de optie voor ‘opnieuw installeren’ weergeven.

bron: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 7, 2025

Oke dus dan is er niks aan de hand? 

En is het verstandig het nou te doen , of nog te wachten op One ui 7?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 7, 2025

Tsjaaa, dat moet je zelf bepalen. Ik weet niet hoe erg de traagheid is. Als het de spuigaten uitloopt, zou je het eens kunnen proberen.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Dank jullie wel, bij fabriekswaarde terugzetten kon ik kiezen voor de optie : E sim behouden 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn dat het gelukt is en bedankt dat je dit nog even terugkoppelt, dit is goed om te weten! Post gerust nog eens een topic als we ergens bij kunnen helpen!