Skip to main content
Beantwoord

raar teken

  • February 28, 2020
  • 2 reacties
  • 160 keer bekeken

Beste,

 

Heb nu al een paar dagen dit rare icoontje (horen wifi 2) op me telefoon.

 

Wat is dit?

 

Graag hoor ik van u.

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Mw. R.

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Gina Sudje 

Dan heb jij kennelijk een mobiel waar twee simkaarten in kunnen. Dit symbool betekent dat VoWIFI  (bellen over WiFi) aan staat op sim2

Voorbeeld: VoWiFi via sim1 op mijn Samsung

*Edit: afbeelding toegevoegd

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 28, 2020

Hallo @Gina Sudje 

Dan heb jij kennelijk een mobiel waar twee simkaarten in kunnen. Dit symbool betekent dat VoWIFI  (bellen over WiFi) aan staat op sim2

Voorbeeld: VoWiFi via sim1 op mijn Samsung

*Edit: afbeelding toegevoegd


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 28, 2020

Ja klopt..

Dank u wel voor de informatie. 

 

Mvgr,R.