Skip to main content

Goedendag, ik heb het zelfde meegemaakt. Op 28 oktober een iphone 14 gekocht met € 75,00 bonus.  al 2x langdurig met Kpn aan de telefoon gezeten maar geen €75,00 ontvangen en recommerce reageert helrmaal nergens op alleen kan niet valideren en de rest moet u uitzoeken bij Kpn. En Kpn stuurt je weer naar recommerce en vervolgens gaan ze er mee aan de gang en hoor je nooit meer wat. Diep triest, Kon zou moeten stoppen met recommerce want is zeker geen reclame 🤬🤬🤬

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Goedemorgen @pacaja, welkom op ons forum! Helaas heb ik hier vanuit KPN geen oplossing voor. Ik snap dat je je van het kastje naar de muur gestuurd voelt maar dit loopt echt allemaal via Recommerce. Meer informatie daarover kun je vinden in ons verzameltopic: 

 


Goedendag Thomas, 

dit is weer zo’n antwoord waar ik niets mee kan. Net als alle al gevoerde gesprekken met kpn. Ik koop een telefoon bij julliemet € 75,00 bonus en die moet ik ophalen bij recommerce, en die zeggen dat ik het niet krijg en dat ik me bij kpn moet melden. Hun doen niets verder. Dus blijf ik zeggen dat jullie het moeten oplossen, jullie beloven € 75,00 bonus bij aanschaf en vervolgens krijg ik € 0,00. Triest 


Ik kijk even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gedaan Thomas


Ik kijk even mee, welk merk, type en variant toestel heb je ingeleverd?


Iphone xs 


64 gb


Ik heb het doorgegeven, zodra ik reactie heb hoor je van me!


Top, ik wacht af


Goedemiddag @pacaja, ik heb reactie van mijn collega's. Op het moment dat de bestelling gedaan is liep er geen actie en kunnen we hierin dus helaas niets voor je betekenen.


Hallo Thomas, de actie was verlengd tot 1-11 of 31-10 op Internet en ik heb 28-10 betaald. En de telefoon 29-10 ontvangen.  Dus vindt dit heel vreemd. 


En toen hoorde ik weer niets net zoals bij recommerce . Maar ik zie dat ik duidelijk niet de enige ben, maw het is gewoon een waardeloze actie van KPN. En recommerce is dus een partij waar je beter geen zaken mee kan doen.  Is niet te vertrouwen.

Ik heb mijn inziens aan alles voldaan zoals het hoort en ben dus gewoon opgelicht voor € 75,00. Het betreurd me ten zeerste dat KPN zo met zijn klanten omgaat.

 


Ik heb er helaas geen antwoord op @pacaja, wij hebben het zelfde antwoord gekregen als jij.


Das toch raar, ik koop en  betaal alles op 28-10 heb me nwe telefoon op 29-10 stuur alles op tyd in. En vervolgens kryg je nx terwijl ik als ik contact met ze opneem ze zeggen dat ligt aan Kpn. Ik zou als KPN hier of achter staan of nooit meer zaken met recommerce doen, wat een baggerzaak. Dit is gewoon oplichting en ik zie op dit forum dat ik duidelijk niet de enige ben. Leuke actie van KPN 🤬🤬🤬🤬, om ze o met je klanten om te gaan.