Skip to main content

Hi crew,

Enige weken geleden heb ik mijn oude Iphone opgestuurd naar Recommerce en netjes het  inruilbedrag ontvangen.  Echter de inruilbonus van KPN is nog niet opvangen ondanks meermaals uploaden van het aankoopbewijs en invullen contactformulieren. Ik en vele andere klagers vinden dit een slechte zaak vanuit KPN.

Wanneer alsnog uitbetaling?

Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite.

Met hartelijk groet,

Edward

Hi @Edward72, wat zuur zeg dat het allemaal zo moeizaam gaat met de uitbetaling 😕

Je geeft aan dat je het contactformulier in hebt gevuld, is er vanuit daar  niet op je gereageerd? Of dat wel, maar is de reactie niet duidelijk? 


Citaat reactie contactformulier.

De 5 werkdagen zijn ondertussen overschreden waardoor ik terugbetaling via dit forum probeer te versnellen.

dankjewel 

gr. Edward

--------

Goedendag,

We hebben je supportaanvraag in goede orde ontvangen.

Onze klantenservice zal op werkdagen binnen 5 dagen een reactie geven.

Met vriendelijke groeten.

Recommerce supportteam


Ah ok, dan is je bericht dus wel in goede orde bij ze binnengekomen @Edward72, dat scheelt 🙂

Recommerce is een ander bedrijf en wij hebben via de community dan ook niet de mogelijkheid om een reactie vanuit hun te bespoedigen. Als het echt te lang duurt, kan ik je alleen maar aanraden om er nog even een extra bericht achteraan te sturen, in de hoop dat dit er voor zorgt dat ze alsnog snel gaan reageren!


Sorry maar ik heb reeds 3x een reactie gestuurd en nul antwoord gekregen.

Ik heb gekozen voor inruilen via KPN voor de bonus. Hiervoor hebben wij een overeenkomst. Het is dus niet correct én onterecht dat je doorverwijst naar een derden partij. Ik heb een contract afgesloten met KPN inclusief uitbetaling van de bonus. Daarom mijn vraagstelling aan KPN: Wanneer uitbetaling bonus?

Dankjewel. 


Ah ok, daar was ik nog niet van op de hoogte 😕 

Het is helaas wél correct en terecht dat ik doorverwijs, aangezien wij zelf niet betrokken zijn bij het ruilen en zodoende ook geen bedragen uitbetalen. KPN kan je dus niks betalen, ook al heb je het inruilen via ons in gang gezet. 

Dat Recommerce vervolgens helemaal niet reageert, dat is natuurlijk absoluut niet ok. Ik wil je nu dan ook aanraden om te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Je kunt daar situatie daar uitleggen zodat er een achterliggende afdeling aangestuurd kan worden die navraag kan doen bij Recommerce. De ‘gewone’ klantenservice heeft zelf niet de mogelijkheid om dit te doen, vandaar dat we die andere afdeling hiervoor in moeten schakelen.

Mijn excuus voor de ontstane situatie, ik hoop dat de bonus nu toch snel uitgekeerd zal worden! 


Duidelijk.  Bedankt voor je toelichting en "interne" doorverwijzing.

Fijn weekend 


Hallo,

 

Ik haak hier graag even op aan als dat mag. Ook ik zit nog te wachten op de ‘extra’ inruilbonus van EUR 100. De termijn van 21 dagen is nu verstreken met 2 dagen.

De aankoopbon op 25 april geüpload waarvan ik ook een bevestiging heb ontvangen. Afgelopen donderdag een email gestuurd en gevraagd wanneer die extra bonus uitbetaald gaat worden. Ik heb daar nog geen reactie op ontvangen. Zojuist het contactformulier ook maar ingevuld, 5 dagen wachten op antwoord.

Er worden mooie beloftes gedaan door KPN. De realiteit is weerbarstig blijkt maar weer eens. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, eens, maar dat gezeur eromheen om het opgelost te krijgen. Ik heb aan de voorwaarden voldaan door mijn telefoon netjes op te sturen volgens afspraak. Nu KPN nog.

Als ik a.s. vrijdag nog niets heb gehoord dan zal ik ook contact zoeken met het telefoonnummer zoals hierboven vermeld.


Ik snap eigenlijk niet dat mensen via recommerce telefoon wil inruilen. De beloofde bedrag is veel lager als je dat telefoon tweedehands zelfs gaat verkopen.


Groot nieuws. Vandaag uitbetaling van de bonus. Beter laat dan nooit😆

Topic kan gesloten worden.


Ah kijk aan, dat is inderdaad groot nieuws @Edward72  😃

Bedankt dat je nog even hebt laten weten dat het goed is gekomen!


Ik wacht helaas ook al 2 maanden op mijn bonus uitkering…


Wat jammer dat je al zo lang wacht @RemcoAnoniem 🙁

Heb jij ook al contact opgenomen met Recommerce via het contactformulier? Als je dat nog niet hebt gedaan, wil ik je aanraden om nu alsnog via die weg om hulp te vragen!


Ja helaas al een aantal keer


Hmm, als je daar geen (duidelijke) reactie op hebt gekregen, wil ik je toch aanraden om te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402 @RemcoAnoniem. Je kunt daar situatie daar uitleggen zodat er een achterliggende afdeling aangestuurd kan worden die navraag kan doen bij Recommerce. De ‘gewone’ klantenservice heeft zelf niet de mogelijkheid om dit te doen, vandaar dat we die andere afdeling hiervoor in moeten schakelen!


Reageer